Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,867   Posts: 1,583,247   Online: 1162

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Shooter
    Multi Format
    Takk for tipset Erik, skal prøve dette idag
    Hva type flasker ?

BT

Shooter
    Multi Format
    Trekkspillflasker, JOBO tror jeg, merked D S og F, det var den som var merket F (fix) som hadde svovelbelegg inni seg, jeg brukte varmvann, sterk Zalo og masser av muskelkraft for å få det ut, det løsna i store og små flak.... og var finfin trening! De kom med i kassen sammen med en haug fremkallertanker, bl.a flere ståltanker med spoler som jeg heller aldri kommer til å bruke.

Si fra om noen har bruk for det, en liten byttehandel feks.... Og Trond skylder jeg jo allerede for 1 stk gammel Topcon..................

Shooter
    Multi Format
    Om mine tolkninger av at ammoniumklorid er salmiakk så er dette nå utprøvd med et dårlig resultat , dessverre ;(

Shooter
    Multi Format
    Salmiakk er et helt annet kapittel!

Shooter
    Multi Format

Shooter
    Multi Format
    Om du prøvde salmiakk på flaske, tror jeg du må lese på innholds-spesifikasjonen, "salmiakk" er et handelsnavn.....

På flaska til kona står det 5 - 15% ammoniakk. Ammoniumklorid ville være saltet som oppstår mellom ammoniakk og handelssalt, men ca 10% er en svak ammoniakk, selv om det ikke lukter sånn....
    Last edited by Removed Account2; 10-26-2010 at 02:25 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    Multi Format
    Da er det vel ikke annet å si en : Ah, så det er SÅNN det er»
    ;-)

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin