Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,766   Posts: 1,484,140   Online: 797

Page 2 of 14 FirstFirst 1234567812 ... LastLast
Results 11 to 20 of 135

Shooter
    Multi Format
    Oppdatert liste

Odd Magne
    Erik
    Trond
    Ole
    Pete H

5 plasser tatt, 7 ledige.....

taulen's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    2
    Jeg er gjerne med på et slikt prosjekt

Shooter
    Multi Format
    Oppdatert liste

Odd Magne
    Erik
    Trond
    Ole
    Pete H
    Taulen

6 plasser tatt, 6 ledige.....

Shooter
    Multi Format
    Foreløpig deltakerliste
    Odd Magne (OMU)
    Ole (Ole)
    Erik (Erik Prestmo)
    Trond ()
    Pete (Pete H)

Taulen (Taulen)

Skandinavisk Reisekamera 2010.
    12 plasser, 6 opptatt og 6 ledige. Det gjelder å sikre seg plass mens det enda er noen ledige !

Nå må vi raska på, mens det enda finnes litt lys å fotografere i i Skandinavia!

Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186

I´m in

Jeg er med.

Om kameraet skal over grensene bør den ha en verdi av mindre enn 200NOK. Eller ihvertfall deklareres med en verdi under den latterlig lave grensen.

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

Shooter
    Multi Format
    Verdi? Det er jo selvsagt bare FILMEN som har verdi her, kameraet er jo *kastet*, men filmen har en uvurderlig verdi - umulig å fastsette hos noe tollkontor på dette tidspunkt.

Det blir akkurat som de gamle kunstnere, som skar øret av seg i protest mot et liv i fattigdom og uten respekt, det var først ETTERPÅ at verdien kunne fastsettes. Derfor er dette *gave* utan komersiellt värde (svenske venner får ha meg unnskyldt, men stort sett er svenskene strengere på dette, dansker lar det skli utenfor intressesfæren, og nordmenn gir som vanlig F!)

Shooter
    Multi Format
    Oppdatering :

Foreløpig deltakerliste

Odd Magne (OMU)
    Ole (Ole)
    Erik (Erik Prestmo)
    Trond ()
    Pete (Pete H)
    Taulen (Taulen)
    Ezzie (Ezzie)

Jeg har forsøkt meg med virkelig navn på lista, sammen med brukernavn, korreksjoner mottaes med stor takk.

12 plasser, 7 opptatt og 5 ledige.
    Det gjelder å sikre seg plass mens det enda er noen ledige !

Odd Magne (frivillig starter, fortjener ære og berømmelse) skaffer skytejern og lader det og sender ut, vi må ha adresseliste som skal ligge med pakken, slik at alle vet hvem som skal ha neste sjanse til berømmelse. Om det er et problem med skytejerna, har jeg flere kandidater i skuffer og gjemmer, som er minst like bra som engangskamera, men det er litt besnærtende med å gjøre det så enkelt som mulig, det gir et ekstra press på kreativiteten.

Og alle deltakere må abonnere på denne tråden (klikk svar og go advanced, klikk subscribe to this thread) og alle må si fra når de mottar kamera, og når de sender ut slik at Cheifwhip (meg!!) kan piske på og sikre framdriften, det er kun eget dødsfall som er gyldig grunn til å la kamera bli liggende.....

Sistemann på lista returnerer kamera til enten Odd Magne eller Ole, som fremkaller og legger ut åndsverkene slik at alle kan se dem, hvem vet kanskje blir dette begynnelsen på en kulturpris eller noe slikt!

BirgerA's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    38
    Jeg er med.

Odd Magne: Adresse som for postkort. Gi meg beskjed hvis du helst vil ha en separat PM med adressen.

Birger A.
    Last edited by BirgerA; 09-05-2010 at 09:06 AM. Click to view previous post history. Reason: adresse...

BirgerA's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    38
    Quote Originally Posted by Erik Prestmo View Post
    Og alle deltakere må abonnere på denne tråden (klikk svar og go advanced, klikk subscribe to this thread) og alle må si fra når de mottar kamera, og når de sender ut slik at Cheifwhip (meg!!) kan piske på og sikre framdriften, det er kun eget dødsfall som er gyldig grunn til å la kamera bli liggende.....
    Eller gå på Thread Tools øverst til høyre på siden og velg 'subscribe to this thread'.

mvh

Birger A.

Shooter
    Multi Format
    Oppdatering :

Foreløpig deltakerliste

1 Odd Magne (OMU)
    2 Ole (Ole)
    3 Erik (Erik Prestmo)
    4 Trond ()
    5 Pete (Pete H)
    6 Taulen (Taulen)
    7 Ezzie (Ezzie)
    8 Birger (Birger A)

Jeg har forsøkt meg med virkelig navn på lista, sammen med brukernavn, korreksjoner mottaes med stor takk.

12 plasser, 8 opptatt og 4 ledige.
    Det gjelder å sikre seg plass mens det enda er noen ledige !

Rollin', rollin', rollin' this train keep a moovin' on!

Page 2 of 14 FirstFirst 1234567812 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin