Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,515   Posts: 1,572,073   Online: 1167

Page 5 of 14 FirstFirst 1234567891011 ... LastLast
Results 41 to 50 of 135
    Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Har hatt det litt travelt med å rydde hus - får nytt gulv i løpet av uken. skal finne kamera i dag, håper jeg.
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

Shooter
    Multi Format
    Huseier selv og kjenner den derre. Legg nå bare ikke parkett over det hemmelige skjulestedet - du lar vel ikke kona ha innsyn i hvor mange det er til enhver tid?
    :-))

Shooter
    Multi Format
    *BUMP*

Any sightings yet?

Jeg får kamera fra Sveits om et par - tre dager, da hadde det vært fint å kjøre på, når en først er i gang!

Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186
    Skulle vi hatt et tema, eller er det fritt valg? Mulig jeg er treg i oppfattelsen, men hva blir kameraet ladet med forresten?

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

Shooter
    Multi Format
    Tema...... dersom vi hadde fått større oppslutning, med deltakere spredt over hele norden, hadde det jo vært fint med et tversnitt av livet på den skandinaviske halvøya som tema.
    Selv har jeg tenkt å gi til beste øyeblikksbilder av livet her, mennesker i samspill med omgivelsene om man skal være høytidelig, folk knipset i farta på dagligspråk.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Erik Prestmo View Post
    Endelig deltakerliste

1 Odd Magne (OMU)
    2 Erik (Erik Prestmo)
    3 Trond ()
    4 Pete (Pete H)
    5 Taulen (Taulen)
    6 Ezzie (Ezzie)
    7 Birger (Birger A)
    8 Ole (Ole)

Ole donerer kamera og film og sender ut til førstemann på lista.
    Har OMU sett noe til noe kamera enda?
    Jeg fikk World Camera 7 i går og hadde en turn-aroundtid på115 minutter før det lå i posten igjen!

Om vi kjører på litt rekker vi dette før snøen dekker hele landet!

Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Aaaargh - huset under ombygging, samboer nyoperert, jeg langflat med influensa. Kommer meg rett og slett ikke til postkontoret!
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Quote Originally Posted by Ole View Post
    Aaaargh - , jeg langflat med influensa. Kommer meg rett og slett ikke til postkontoret!
    Om det er en trøst; jeg ble også liggende i fire døgn med influensa og høy feber.
    Måtte til og med stå over Harryturen etter C-vitamin

Shooter
    Multi Format
    Javel gutter, så en kommentar fra kona, som har jobbet i E.R. i 12 år for hun ble jordmor: influensa? javel det varer i 3 dager, max 4, om det ikke er et "mannfolk" som er angrepet da!

Nå holder dere på å slipper opp for forklaringer, ser det ut til!
    :-)

Og det er nettopp når slike ting som forkjølelse og influensa slår til at man skal sikre seg ei flaske med C-vitaminpulver og spise det med skje - stor skje!

I følge lysmåleren min, og selv med det eksepsjonelt fine høstværet den siste uka (dæffen det er fine høstfarger vi går glipp av nå!) er det ikke mange timene med "skytelys", i allefall var det ikke det med world camera #7, som var et engangskamera fra Fuji. Så det haster!

Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186
    Var ute igår med TMAX 100 ved 16-tiden, solen skinte. Men så fort et tre kom i veien var det for lite lys til håndholdt. Kunne ha spart meg egentlig, når jeg så hvordan negativene ble. Skal vi gå for noe ISO 400 film likegodt?

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

Page 5 of 14 FirstFirst 1234567891011 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin