Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,826   Posts: 1,581,992   Online: 825

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
    Erik Petersson's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    8

en liten utställning, min första

Hej!

nu är det dags. Jag har fått lov att hänga några foton på ett Café på Södermalm i Stockholm. Café Duo på Wollmar Yxkullsgatan 3. Det är bara ett litet café, men ändå spännande eftersom det är min första utställning.

Fotona är tagna på 35mm film, svartvitt och färg, mest med en gammal Nikon. Ja, just det, det är olika scener från Tadzjikistan, ett land där jag har bott i två år. (Printade digitalt, för dem som tycker det är viktigt att veta.)

Kom gärna förbi och titta torsdagen den 9 september från kl 18.00, då bjuder jag på ett glas vin! Eller någon annan gång. Vänner och familj tycker ju att bilderna är fina, men det vore roligt att få höra vad andra tycker...

Välkomna!

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Gratulerer!
    Vi er i Stocholm fra tid til annen, men kommer vel ikke tilbake før etter jul.
    Og da er vel utstillingen din tatt ned?

Erik Petersson's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    8
    Tack! Ja, till jul är bilderna tyvärr redan borttagna.

Shooter
    Multi Format
    Gratulerer, etter utstillingen kan du vel legge dem ut her, og ha virtuell utstilling for oss?

Erik Petersson's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    8
    Jag lägger ut bilderna på internet, på något sätt, och kanske här också. Inscannade negativ är ju inte populära bland puristerna här tyvärr, men det är så jag gör mina bilder.

Jesper's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Gratulerar, det låter spännande.
    Tyvärr är jag långt ifrån Stockholm, men det ska bli kul att se dem på nätet.

Lycka till.

Erik Petersson's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    8
    Tack för stödet!

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Erik Petersson View Post
    Jag lägger ut bilderna på internet, på något sätt, och kanske här också. Inscannade negativ är ju inte populära bland puristerna här tyvärr, men det är så jag gör mina bilder.
    Purister og purister, for å få til å vise NOE her, må man bruke en scanner uansett, skal man være SÅ puristisk (el. upraktisk!) får man heller slå i stykker PC'n si opp strømabonnentet kaste alt og flytte ut i skogen!

Erik Petersson's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    8
    Quote Originally Posted by Erik Prestmo View Post
    Purister og purister, for å få til å vise NOE her, må man bruke en scanner uansett, skal man være SÅ puristisk (el. upraktisk!) får man heller slå i stykker PC'n si opp strømabonnentet kaste alt og flytte ut i skogen!
    Det låter inte så dumt egentligen, synd bara att det börjar bli höst!

Erik Petersson's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    8
    Hej! Här kommer tre av bilderna. De visar sporten buzkashi. Det är ett slags hästpolo, med en slaktad get istället för boll.

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin