|
|
|
-
HURRA. Bilder i galleri
Et galleri i Oslo har tatt inn noen av mine bilder!
Salg eller ikke salg her over hode ikke viktig.
Dette er først og frems morro og veldig INSPIRERENDE 
Galleriet heter "Galleria Rusticana" og holder til på Majorstua.
Svært mye av kunnskapen og inspirasjonen til arbeidet med mine bilder henter jeg her hos dere andre på forumet. Tusen takk for all hjelp!
-
Grattis, och förhoppningsvis är detta bara den första i en lång rad av utställningar.
Lycka till.
-
Gratulerer. Hvor lenge henger de, sånn i tilfelle en skulle streife innom tigerstaden i nærmeste fremtid?
My Flickr
My APUG Gallery
-
Gratulerer Odd Magne
Dette er vel bare starten.
Vennlig hilsen
Kent
-
Gratulerer!
Om jeg får mulighet, skal jeg ta meg en tur. Vet du åpningstider og slikt?
Hilsen Trond
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
Hei og takk til dere alle;
Dette er et lite galleri som aldri tidligere har solgt fotografi. Jeg møtte innehaveren når jeg sto og solgte bilder på torget på Skjærhalden i sommer. Hun falt først og fremst ett bilde hun kunne tenke seg å ha i galleriet. Men hun kunne også tenke seg å ha noen fler for å vise frem for de mest interesserte.
Så hvor mange som henger oppe, og hvor mange hun har for å vise frem vet jeg ikke.
Hun har åpent fra 12:00 - 16:00 på hverdager og på lørdag.
-
-
Galleriet ligger i Industrigt 67, og for de av oss som mer eller mindre er vokst opp i det strøket, så er det mer på Fagerborg enn Majorstuen.
Kart: http://kart.gulesider.no/query?profi..._code=Z0021X37
Jeg regner med at jeg tar en tur på lørdag.
mvh
Birger A.
|
|