Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,218   Posts: 1,532,185   Online: 969

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Shooter
    Multi Format
    Jeg støtter fullt ut en togtur til Trondheim, og vandrehjemmet var nesten nabo den gang jeg bodde i byen, men det var før 1992.

Jeg må skaffe fram noen bilder av klenodiet, så vi alle vet hva vi snakker om og det ikke oppstår håndgemegn på Trondheim Stasjon!

Jeg tror for øverig en slik togreise ville være perfekt for en dansker, når vi kommer litt nærmere påsketider, og dagtoget selvsagt, med godt vær over Dovrefjell, så blir det spektakulære bilder!

Shooter
    Multi Format
    Nu nærmer påsketiden sig, og jeg ville da glæde mig til en fototur til Tronheim for at hjembringe klenodiet. Er det stadig aktuelt, og kunne vi aftale nærmere?
    Hilsen Lars

Shooter
    Multi Format
    Hov jeg har da helt overset denne tråd.
    Jeg tager også dias. Mest 35mm men er også begyndt med 6X7 og har noget 4X5" film stående der også skal prøves. Jeg skulle også gerne igang med at fremkalde mine dias selv da det bliver alt for dyrt at få fremkaldt de store formater i byen.
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin