Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,540   Posts: 1,572,768   Online: 882

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 32 of 32
    Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186
    Rotet litt i kassa med alt det som Odd Magne var snill og la ved. Kaiser timeren er 220V, og den eneste elektriske komponenten i forstørreren er pæra, så da er mysteriet løst. Kan brukes as is. Bør vel handle et par pærer til mens de ennå er å få tak i.

Ellers, muligens til glede for Odd Magne, et par bilder jeg tok på vei ut til Hvaler ved avhenting av Omega'n:

Puttesundsbrua

Hvaler Kirke

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Hei igjen Eirik;

Som vanlig er bildene dine nydelige! Begge er flotte, og spesielt er bildet med Puttesundbroa flott. Tegningene i skyene er enestående, og de glatte overgangene tror jeg skyldes Caffenolen.

Når det gjelder pære til forstørreren, så er det helt åpenbart lurt å skaffe seg noen i reserve. Dersom du finner en eller annen leverandør, er jeg gjerne med på et felles innkjøp :-)

OM

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin