Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,480   Posts: 1,542,694   Online: 841

Results 1 to 7 of 7
    OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67

Besøk i København

Hei

Jeg har akkurat fått den glade nyhet at jeg skal besøke København fra tirsdag til torsdag til uken.

Skjer det noe til uken som jeg bare må få med meg?
    - butikker, utstillinger el.l (el.l = et hyggelig sted å besøke om kvelden...)

Jerevan's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Butiken Photografica! Ta med stora plånboken/kreditkortet.
    “Do your work, then step back. The only path to serenity.” - Lao Tzu

Shooter
    Multi Format
    Jeg ved ikke hvad du er interesseret i (udover foto) men prøv evt. denne side

http://www.aok.dk/

og så lige Photograficas hjemmeside

http://www.photografica.com/

Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Hei igjen
    Det blir nok et besøk på Photografica.
    Selv om jeg vel egentlig ikke trenger mer av jordisk gods eller annet løsøre, så er det vel mulig jeg finner noe jeg ikke viste jeg trengte :-)

Håper i alle fall å komme hjem men noen bilder fra det som vi også i Norge kaller "Kongens København"

Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186
    Yepp, ta bilder. Fin by, masse å fange på film. Og du som liker å ta kveldsbilder, så er det en drøm.

P.S. Om du skulle råke på en kolonial som fører sånn hvitt pulver du vet så får du avsetning på den. Må bare finne tid til å komme meg ned til Hvaler en ettermiddag/kveld.

God tur!

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Hei igjen Eirik;
    Jeg har hamstret en god del C-vitamin sist jeg var i Sverige, så det ordner seg når du kommer.
    Jeg er hjemme igjen til helga. Det hadde jo vært hyggelig om du kunnet kommet mens det var dagslys, så kunne vi jo tatt oss en tur og fotografert litt også. Men jeg er også hjemme på kveldstid hele neste uke, om det passer bedre.

Og så har jeg besøkt Photografica og lagt igjen noen kroner der også.

Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186
    Heisann Odd Magne. Til helgen er jeg bortreist. Skal se om jeg kan finne en kveld til uka.

Godt å høre du har fått avsetning for de kronene som holdt på å brenne hull i buksa. Gleder meg til å beskue godsakene.

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin