Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,536   Posts: 1,544,217   Online: 838

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    8x10 Format

Omega forstørrer II d2

Min Omega 4x5 forstørrer er ikke i bruk, og jeg ønsker å selge den. Tubus for både 135mm og 150mm linse, samt flat for 50mm forstørreroptikk. Filterskuff med diffusorglass. Kondensorlinser pakket i eske med avstandsring, disse er tatt ut for å gi plass til opalglass=diffusor-forstørrer. 135 filmholder, og også 4x5" et sted. Rogonar-S 50mm. Det er mulig jeg har solgt 150mm/4,5 Rogonar-S, finner den ikke-ment å følge med. Speilglass og instruksjoner til eventuelt å justere forstørrer etter montering lånes ut med den. Et par litt spinkle avstivningsstag mot vegg følger med, samt en E27 halogen spot-lampe som passer. Plate fulgte ikke med da jeg kjøpte den, den er derfor montert på en 20mm gjennomsiktig akrylplate.

Forstørreren er nedmontert, men ikke embalert i Sandvika. Egner seg dårlig for postforsendelse, selv om det også kan gjøres mot ca 500,-

Pen.

Shooter
    8x10 Format
    4x5" filmholder har dessverre knust glass, men jeg har brukt den likevel.
    150mm/4,5 i fin stand med montasjering, dog er er hull i 150mm tubus tilpasset mindre lyssterk linse.
    50mm/2,8 har dessverre begynnende linseseparajson, og bør derfor ikke brukes på større blender enn 5,6
    Forstørreren kan også brukes med standard E27 opalpære.

taulen's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    2
    Du får vente med å selge den til ferien (feriepenger ) så har du kjøper her =)

Shooter
    8x10 Format
    Solgt!

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin