Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,592   Posts: 1,546,080   Online: 919

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 24

Shooter
    Large Format
    I'll bet that's actually a cold hello. I wouldn't think anybody in Denmark is suffering from heat exhaustion right about now.

Black Dog's Avatar
    I've been everywhere ooooohhh yeaahhhh still I'm standing tall.
    Shooter
    Multi Format
    Welcome to APUGland!
    "He took to writing poetry and visiting the elves: and though many shook their heads and touched their foreheads and said 'Poor old Baggins!' and though few believed any of his tales, he remained very happy till the end of his days, and those were extraordinarily long "- JRR Tolkien, ' The Hobbit '.

Copyhat's Avatar
    Shooter
    35mm
    Thank you everybody!

It is rather cold here, just below the freezing point.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    Søren Hammer
    - Konica T3N
    - Konica FS-1
    - Nikon F4s
    - Nikon F5
    - Nikon F801

Shooter
    Multi Format
    Hello and a warm welcome to APUG.

Jeff

Shooter
    35mm
    Images
    3
    Velkommen til.
    Herligt at se endnu en F4 "skytte" er også arbejdshesten her sammen med et par andre Nikon's inkl. et DSLR ( de passer jo objektiver )

Jesper
    (der bygger på et 18kvm mørkekammer pt)

Copyhat's Avatar
    Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by CCOS View Post
    Velkommen til.
    Herligt at se endnu en F4 "skytte" er også arbejdshesten her sammen med et par andre Nikon's inkl. et DSLR ( de passer jo objektiver )

Jesper
    (der bygger på et 18kvm mørkekammer pt)
    Mange tak,
    Kan godt se hvorfor folk elsker F4... Har lige været ude i mørket et par timer og skyde en rulle HP5, den er godt nok tung at have rundt om nakken (2.2 kg...), men hvilken følelse at bruge et analogt værktøj med alle de muligheder; og ingen komplicerede menuer at navigere rundt i.

Mørkekammer? Pfff, er selv en billig studerende som bor i 28 kvm lejlighed - nøjes med mit "store" badeværelse som indtil videre er stort nok til at rode med Paterson tank og Rodinal.
    Søren Hammer
    - Konica T3N
    - Konica FS-1
    - Nikon F4s
    - Nikon F5
    - Nikon F801

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Copyhat View Post
    Mange tak,
    Kan godt se hvorfor folk elsker F4... Har lige været ude i mørket et par timer og skyde en rulle HP5, den er godt nok tung at have rundt om nakken (2.2 kg...), men hvilken følelse at bruge et analogt værktøj med alle de muligheder; og ingen komplicerede menuer at navigere rundt i.
    Puha ja den ser også stor ud men på den anden side, i forhold til F3 ser selv min F100 stor ud men det er altså også et fedt apparat og ikke helt så tungt som F4. Hvis du virkelig vil mærke tungt skal du kigge efter Pentax 67 eller mamiya RB/RZ 67

Quote Originally Posted by Copyhat View Post
    Mørkekammer? Pfff, er selv en billig studerende som bor i 28 kvm lejlighed - nøjes med mit "store" badeværelse som indtil videre er stort nok til at rode med Paterson tank og Rodinal.
    hørt hørt. Rodinal er gud Badeværelset har også fungeret for mig i mange år og det er intet problem med formater op til 6X6 (Opemus 5) men fra 6X7 (Durst M70) og op (Omega D3) bliver forstørrelses apparaterne for klodsede og tunge at flytte rundt på. Så er det rart med et lille rum i skuret, mit er dog noget mindre end de 18m2
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Shooter
    35mm
    Images
    3
    Ja de kære studie dage, mit lille kollige køkken var mit mørkekammer og budgettet kunne lige strækkes til en enkelt rulle film på 30m. hver måned.

F4 er en tung sag her kan jeg komme op på nær 3 kg med den store zoom. Faktisk føæes mit F80 som i en del år var mit trofaste kamera meget let i forhold ( ren plast også).
    Målet med et mørkekammer af den størrelse er ud over 35mm formatet at komme op og lege med et RZ67 med tiden, og især forsærene kræver lidt mere plads og luft omkring sig til det.

Jesper

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    Quote Originally Posted by Soeren View Post
    Hej Søren
    Velkommen til.
    Mvh Søren
    Søren!... velkommen til hvad? ("velkommen til" er ikke rigtig dansk!! Det er digidansk.. )

Welcome to APUG Søren!

If speaking in Danish, you should go to the Scandinavian sub forum... ( http://www.apug.org/forums/forum189/)

We have all been poor students...
    Come visit (Vrå in Vendsyssel) - I'll buy you a cup of coffee - help if I can - and I have a LOT of equipment with no real owners....

Emil

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    Quote Originally Posted by CCOS View Post
    F4 er en tung sag her kan jeg komme op på nær 3 kg med den store zoom. Faktisk føæes mit F80 som i en del år var mit trofaste kamera meget let i forhold ( ren plast også).
    Målet med et mørkekammer af den størrelse er ud over 35mm formatet at komme op og lege med et RZ67 med tiden, og især forsærene kræver lidt mere plads og luft omkring sig til det.

Jesper
    3kg is nothing! I have a lens that weighs 8kg's without the camera....

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin