Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,518   Posts: 1,543,746   Online: 859

Results 1 to 6 of 6
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49

Vooraankondiging expositie FFotone 19-20 okt. 2013

19 en 20 oktober zwart/wit expositie FFotone in het oudekerkje in Middelbeers (Noord-Brabant).
    Er is zwart/wit bariet, collodium, cyanotypie, lith en broomolie werk te bewonderen.
    www.ffotone.com

zaterdag 19 oktober van 13:00 tot 17:00
    zondag 20 oktober van 11:00 tot 17:00
    entree 1,70 tbv restauratie van het 15e eeuwse oude kerkje.

Wie zijn wij:
    Fotografen Collectief FFotone bestaat uit een groep personen met een brede interesse in kunst, en cultuur, maar vooral in fotografie. De fotograaf van FFotone bezoekt regelmatig exposities of musea. De indrukken en interpretaties die daar worden opgedaan zie je terug in het werk van de maker.
    FFotone organiseert gespreksavonden voor onafhankelijke fotografen om de visie van een maker respectvol te bespreken. Het collectief bestaat uit een aantal fotografen met een eigen benadering en werkwijze. Wij praten over fotografie en denken niet in hokjes. Boeiende discussies ontstaan als personen verschillende meningen uiten die je tot nadenken zetten.
    Bewerk bericht

Shooter
    35mm
    Een uur rijden van bij mij!!

de kans is dus groot dat ik even een kijkje kom nemen!!

Groetjes,

Tom

TheToadMen's Avatar
    Shooter
    Pinhole
    Blog Entries
    1
    Images
    27
    Als ik dan in Brabant kan zijn, kom ik langs.

NB. op jullie website spreken de foto's "stilleven - vis" en "portretten: man met baard" mij erg aan. Jammer dat er niet bij staat wie en hoe gemaakt/geprint. De man met baard vermoed ik is collodium??

Succes met de voorbereiding!
    "Have fun and catch that light beam!"
    Bert from Holland
    my blog: http://thetoadmen.blogspot.nl
    my Linkedin pinhole group: http://tinyurl.com/pinholegroup

* I'm an analogue enthusiast, trying not to fall into the digital abyss.
    * My favorite cameras: Hasselblad SWC, Leica SL, Leica M7, Russian FKD 18x24, Bronica SQ-B and RF645, Rolleiflex T2, Nikon F4s, Agfa Clack and my pinhole cameras

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by TheToadMen View Post
    Als ik dan in Brabant kan zijn, kom ik langs.

NB. op jullie website spreken de foto's "stilleven - vis" en "portretten: man met baard" mij erg aan. Jammer dat er niet bij staat wie en hoe gemaakt/geprint. De man met baard vermoed ik is collodium??

Succes met de voorbereiding!
    De website is nog in aanbouw. E.e.a. kost nogal veel tijd. De baard is inderdaad collodium.
    Het gaat ons als groep ook meer om het beeld dat wordt getoond en niet zozeer om de techniek. Daarnaast willen we als groep naar buiten komen (magnum in het klein ). Daarom hebben we er geen namen bij staan. Ik wil nog wel een soort van 'leden' pagina wat iedereen doet.

Shooter
    35mm
    De exepositie zit lekker in mijn buurt dus als ik het kan wil ik daar eens gaan kijken. Oude ambachten is heel interessant tussen al die digitale geweld om ons heen.

Gr. Job (regio den bosch)

Verstuurd vanaf mijn C5303 met Tapatalk 4

TheToadMen's Avatar
    Shooter
    Pinhole
    Blog Entries
    1
    Images
    27
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    Het gaat ons als groep ook meer om het beeld dat wordt getoond en niet zozeer om de techniek. Daarnaast willen we als groep naar buiten komen (magnum in het klein ). Daarom hebben we er geen namen bij staan. Ik wil nog wel een soort van 'leden' pagina wat iedereen doet.
    Goede keuze!
    "Have fun and catch that light beam!"
    Bert from Holland
    my blog: http://thetoadmen.blogspot.nl
    my Linkedin pinhole group: http://tinyurl.com/pinholegroup

* I'm an analogue enthusiast, trying not to fall into the digital abyss.
    * My favorite cameras: Hasselblad SWC, Leica SL, Leica M7, Russian FKD 18x24, Bronica SQ-B and RF645, Rolleiflex T2, Nikon F4s, Agfa Clack and my pinhole cameras

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin