Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,752   Posts: 1,515,901   Online: 1051

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jan Nieuwenhuysen
    Ik wilde duidelijk te maken dat ik vind dat jij, omdat je moderator bent, extra zorgvuldig hoort te zijn in de manier waarop je reageert. Een soort 'noblesse oblige'. Jij bent uiteindelijk degene die de maatstaf bepaalt voor hoe er in dit forum gediscussieerd hoort te worden.
    Daar heb je natuurlijk wel een beetje gelijk in. Ik zal proberen om in het vervolg een nachtje te slapen voordat ik mijn ergernis op papier zet.

Om George Orwell te parafraseren: Alle deelnemers aan dit forum zijn gewone mensen, maar sommigen zijn wat gewoner dan anderen.
    LOL

Een virtuele hand,
    Jan N.
    Ook die van mij.
    Gilbert
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    35mm
    Images
    23
    Ik vind het een leuke website. Gewoon een website die is vormgegeven zonder de bezoekers te behandelen of ze een stel kleuters zijn. Musea genoeg die hun bezoekers als kleuters benaderen.

Henk

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Deze thread heeft een jaar geleden plaats gevonden. Ik ben niet bang om stevige kritiek te uiten. En ik ben ook niet bang om mijn fouten te erkennen wanneer ik ongelijk blijk te hebben.

Ik had in mijn eerste mail de uitspraak gedaan : Hopelijk is het tentoongestelde werk niet van hetzelfde niveau. Hoewel het destijds niet mijn bedoeling was om het werk van Witho af te kraken, had ik die uitspraak niet moeten doen. Want de tentoongestelde kunstwerken hadden niets te maken met die amateuristische webmaster.

Intussen is ook het museum wijzer geworden. De site is aangepast en goed leesbaar geworden. (De informatie blijft nog wat schaars, maar dat is geen kritische mail waard.)

Inmiddels heb ik ook het werk van Witho in handen gehad, en betreur ik mijn uitspraak des te meer. Want zijn platinum drukken zijn werkelijk adembenemend. Natuurlijk heb ik mijn voorkeuren binnen zijn gehele oeuvre. Maar alle afdrukken zijn van absolute topkwaliteit, en met een doortekening in de hoge lichten waar menig drukker alleen van kan dromen. Ik kan iedereen ten zeerste aanbevelen om zijn werk te gaan bekijken (of te kopen ).
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin