Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,702   Posts: 1,548,435   Online: 987

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 27 of 27

Thread: Houten meet

Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by argentic View Post
    Wie gaat er 6 november naar Houten? Zin in een apug meetinkje tijdens de middagpauze?
    ik ben er wel voor te porren als er wat mooie analoge apparatuur in de afvalbak ligt. En daar twijfel ik eigenlijk niet aan, digi is in, analoog is out, dus wegkieperen maar, die mooie analoge apparatuur. daar liggen onze kansen.

Overigens denk ik dat de hele beurs een hoog apug gehalte zal hebben.

Groetjes

Peter

Shooter
    Multi Format
    een jaartje te laat of is de datum in 2006 hetzelfde?
    ;-)

G

medform-norm's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Dan moet je je alleen niet in de datum vergissen. De beurs is dit jaar op de 5e November, verleden jaar was het op de 6e! Maar misschien zijn er dit jaar ook weer mensen die een meeting willen?
    Want to reach a wide audience? Place your ad here! Contact me for details and discuss your sponsorship today!

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Helaas zal ik deze keer op enkele kilometers afstand zijn. Maar in gedachten zal ik bij jullie zijn.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik weet niet of ik naar Houten ga of naar Ratingen (D). Beide zijn op dezelfde dag. Heb nog voldoende tijd om daarover na te denken.
    harry

Release, the best you can do...

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Aangezien de titel van deze thread geen specifieke datum vermeldt, hergebruik ik 'm nog maar eens:

zo 18 feb (2007 inmiddels) is het wederom "Houten". Gaan er nog meer APUG'ers heen? Zin in een meet op een nader te bepalen tijdstip?

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Wellicht is het dan verstandiger om een nieuwe thread te maken. Zal dat direct even doen.
    harry

Release, the best you can do...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin