Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,276   Posts: 1,534,765   Online: 857

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 12 of 12
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by fred
    Consequent zijn Gilbert.
    Of je "levert" volledige kwaliteit (je kan ook een workshop organiseren zonder doka) en dus je onderwerp en lesgever aanpassen
    Of je "levert" aan try-out prijs.
    Het is de bedoeling om tijdens deze week een normale "opname-workshop" te draaien. Vooral veel samen op pad en fotograferen dus. Zonder doka.

Aangezien ik nog niet kan garanderen dat alles gladjes verloopt, zijn de deelnemers een beetje proefkonijnen. Dan is het niet billijk om de volle mep te vragen. Gratis aanbieden is onmogelijk. 50 % is een redelijk compromis.

Of je "vermijdt" het woord try-out ivm de start van je project (is trouwens slecht gekozen woord en wellicht bedoelt ook Marc dit)
    Wat zou wel een goede naam zijn? "Testworkshop" ?

Bedenk dat je maar één maal de kans krijgt om je "waar" te verkopen. Van die eerste "verkoop" hangen al je volgende af.
    Als dit waar was, zouden veel bedrijven niet bestaan. Ik organiseer juist een test om de kwaliteit later te kunnen waarborgen.

Je zorgen omtrent de rentabiliteit van een prijs mag je niet doorgeven aan je potentiële klanten.
    Hoe bedoel je dat ? Onrendabele workshops sterven snel uit. Daar is de klant niet mee gebaat.

Ik mag overigens blij zijn als de kosten van deze try-out binnen het budget blijven. Mijn belang is echter vooral om de hele organisatie uit te testen.

Of bedoel je dat ik mijn klanten niet mag vertellen hoe mijn prijzen tot stand komen?

Een gratis opendeur dag is ook een alternatief... :-)
    Om de streek te verkennen... :-)
    Een dag is wat weinig als je ervoor naar Frankrijk moet rijden

Ik kan iedereen van harte aanraden om deze prachtige streek te verkennen. En ik zal ze met plezier gratis van advies dienen. Maar daarmee kan ik de logistiek van de workshops niet testen.

Succes!

Fred
    Dankjewel.
    Last edited by argentic; 10-09-2006 at 09:27 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Wat zou wel een goede naam zijn? "Testworkshop" ?

Wat dacht je van "Kick-Off Meeting"
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin