Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,481   Posts: 1,542,704   Online: 956

Results 1 to 2 of 2
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Laatste nieuws Frankrijk

Fase 2 van het Frankrijk-project is afgesloten. Ik heb vorige week emotioneel afscheid genomen van gedetineerden en collega's na 12 jaar gepassioneerd werken bij justitie. Ik heb de race tegen de klok gewonnen om ons huis op tijd leeg te krijgen. Nu is het van iemand anders.

Vrijdag ben ik de laatste keer in de auto gestapt om de 1000 km naar de Auvergne af te leggen. Sinds twee dagen woon ik nu definitief in Cunlhat. Het is nog een beetje vreemd gevoel.

Momenteel speel ik huisman terwijl mijn vrouw het salaris verdient. Intussen installeer ik het bureau voor Photo-O-Vergne. Nu krijg ik ook wat meer tijd om de website te vertalen in Frans en Duits, en de puntjes op de i te zetten. Ook de organisatie van de try-out workshop over drie weken (er is nog plaats), en de onderhandelingen met de fotozaak in Billom komen nu in een versnelling hoger.

Met een beetje geluk kan ik wat meer aanwezig zijn op Apug NL. De laatste maanden had ik uitsluitend tijd voor moderator taken. En wie weet krijg ik zelfs wat ruimte om een artikel te schrijven op PhotoCrack/Phot-O-Vergne.

Verdere informatie volgt.
    Last edited by argentic; 10-09-2006 at 11:44 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Veel succes met je nieuwe onderneming!

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin