Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,672   Posts: 1,481,815   Online: 1139

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24

Thread: subscriber

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1

subscriber

Ik zie dat hier nog een pak bezoekers zijn die zich niet "subscriben"...

Eigenlijk vind ik dit ongehoord.

Zelfs in een fotoclub (met veel minder waardevolle informatie) heb je lidgeld te betalen.

Niemand vraagt om méér dan 25 dollar te betalen (wat ik bvb wèl doe) en dat vanaf de eerste bezoekdag, maar 25 dollar dat lijkt me toch echt een minimum.

In het leven is het een kwestie van prioriteiten te stellen!

mvrgr
    Fred

Shooter
    Multi Format
    De mijne is in behandeling...

G

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Quote Originally Posted by fred View Post
    Ik zie dat hier nog een pak bezoekers zijn die zich niet "subscriben"...

Eigenlijk vind ik dit ongehoord.

Zelfs in een fotoclub (met veel minder waardevolle informatie) heb je lidgeld te betalen.

Niemand vraagt om méér dan 25 dollar te betalen (wat ik bvb wèl doe) en dat vanaf de eerste bezoekdag, maar 25 dollar dat lijkt me toch echt een minimum.

In het leven is het een kwestie van prioriteiten te stellen!

mvrgr
    Fred
    Ik vind dit niet ongehoord.
    Sean heeft deze website opgezet en als het voor hem mogelijk is om subscribers en members toe te laten en dat dit financieel mogenlijk is. Dan is dat aan hem. Hij laat de keuze aan een ieder. Als dit ooit niet meer financieel uit kan, dan merken we dat van zelf. Dit is de verantwoordelijkheid van Sean.
    Ik maak me daar niet druk om.

Daniel

Shooter
    Medium Format
    Beste Fred,

Ik weet uit andere fora dat je een groot voorvechter bent voor zwart/wit.
    Ik hoop dat ik in de toekomst op dit forum van jou expertise gebruik kan mogen maken.
    Maar dat betekend niet dat de beoordeling bij jou ligt of medegebruikers van dit forum wel of niet een vorm van contributie moeten betalen.
    Voor zover ik heb begrepen hebben "subscribers" bepaalde rechten t.o.v van "members".
    En voor die rechten, o.a. uploaden van foto's, dient betaald te worden. Hetzij door reclame en/of contributie.
    Het is aan de gebruiker om te beoordelen of hij/zij daar gebruik van wil maken.

met vriendelijke groeten,

Theo Bartelings

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    ... ik voel een bepaalde zin in Fred z'n hoofd...

... de woorden "Hollanders" en "zuinigheid" komen sterk naar voren...

... wellicht te lang boven de fixeer gestaan ;-).

Shooter
    Multi Format
    Images
    16
    Vind dat iedereen voor zichzelf moet weten of ie wel of niet betaald aan APUG.

Mijn motivatie was omdat ik apug een goed initiatief vind daar ook wel iets aan wil bijdragen.
    Aardige van Sean was toen mn paypall niet werkte ik een subscriber schap voor een jaar kado kreeg maar als ie afloopt ga ik m zeker verlengen.

ijsbeer

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Ik spreek in het algemeen en denk deze keer niet regionaal...:-)

Na een 6 maanden proefperiode van luisteren, lezen, vragen en antwoorden krijgen, zou het een reflex moeten zijn dat je je dan inschrijft, los van het feit dat je dan wat meer of minder service krijgt (galerie)

Zo'n project als Apug kost geld en dat steun je dan, zo simpel is het...

25 dollar per jaar betekent slechts: "wat selectiever/strenger zijn bij de opnames" wat je uitgespaart hebt gaat ruimschoots die 25 dollar overstijgen...

Langs de lijn gaan staan en slechts "consumeren" vind ik niet horen...
    maar idd wie ben ik...:-), lol

Dus de uitdaging moet zijn IMHO dat er maar één groep overblijft: de subscribers!

mvrgr
    Fred

Shooter
    4x5 Format
    Dus de uitdaging moet zijn IMHO dat er maar één groep overblijft: de subscribers!
    dat wordt boeiend voor de adverteerders.

ik kan me niet van de indruk onttrekken dat deze site enige commercieel bijbedoeling heeft. zeker als ik een site als www.largeformatphotography.info er naast zet waar ik zins 't eerste uur ondersteuner van ben

Shooter
    Medium Format
    @Fred,

Waar mij omgaat is dat een ieder vrij moet zijn om te beslissen wat hij/zij wil en zelf beoordelen wat voor toegevoegde waarde een subscriber heeft.
    Jouw verkondigde mening kwam voor mij zeeeeeer dwingend over.
    Zwart/wit is in de fotografie heel mooi. Maar in het echte leven zijn de grijstonen van belang.

Dit betekend niet dat ik niet bereid ben om na een aantal maanden, indien mij het forum bevalt, mij tot "subscriber" te laten slaan.

Theo Bartelings

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Theo Bartelings View Post
    @Fred,

Waar mij omgaat is dat een ieder vrij moet zijn om te beslissen wat hij/zij wil en zelf beoordelen wat voor toegevoegde waarde een subscriber heeft.
    Jouw verkondigde mening kwam voor mij zeeeeeer dwingend over.
    Zwart/wit is in de fotografie heel mooi. Maar in het echte leven zijn de grijstonen van belang.

Dit betekend niet dat ik niet bereid ben om na een aantal maanden, indien mij het forum bevalt, mij tot "subscriber" te laten slaan.

Theo Bartelings
    Het is ook wel dwingend (in het algemeen), want ik viseer heus niemand in het biezonder.

Het was bij het voor een 2de maal overschrijven van m'n bijdrage (dat een veelvoud is van 25 dollar) dat ik even ging checken: "hoe zit dat met "de gebruikers" van Apug...

Het is nog méér onze opdracht vooral omdat de gebruikers hier (Dutch Forum)in aantal beperkt zijn.

Als je bier "gebruikt" betaal je daarvoor...
    Als je op zondag naar een preek gaat luisteren betaal je daarvoor...
    Niets is gratis in het leven.
    Gratis is waardeloos.

en
    In het leven moet je altijd een win-win creëren, anders blijft het liedje niet duren.

mvrgr
    Fred

Page 1 of 3 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin