Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,930   Posts: 1,585,339   Online: 1019

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24

Shooter
    Medium Format

giro

Ik heb een klassieke papieren giro. Kan ik ook overmaken naar een rekening?
    Groet, Maarten

Shooter
    Multi Format
    Vroeger waren daar speciale internationale overschrijf kaarten voor. Die moest je in den haag aanvragen bij de Postbank. Deze kaarten hebben iets meer invul mogelijkheden in verband met gegevens van de ontvanger. Vooral de IBAN en BIC code gebruiken anders lukt het niet.

aangezien je hier moet overmaken naar nieuw Zeeland komen er ook de kosten nog bij. Ik vermoed iets van een euro of 8.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hallo,ik heb het hele forum nagekeken,maar nergens kan ik een rekeningnummer vinden,en ten gunste van welke persoon,ik geloof dat dit ook duidelijk op de site vermeld moet worden,en dan blijvend,dat kan makkelijk,want bij veel site,s,daar hangt een prijsje aan,dus waarom hier niet,bijvoorbeeld net als in een blad,neem nou Focus,in het begin heb je de inhoudsopgave,daar zou dus ook het abbonnementsgeld kunnen staan,of ben ik nu een hollander die met geld smijt,

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin