Discussions: 42,699 | Messages: 574,028 | Members: 28,038 | Online: 378 | Chatroom: 5
User Name:  Password:

"That is called grain. It is supposed to be there." -Flotsam

APUG search    RSS MOBILE
Customize Sidebar
Go Back   APUG > APUG Nederlandse Forums > APUG.ORG Dutch > Aankondigingen > Van Puffelen stopt ermee.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-01-2008, 10:51 PM   #11 (permalink)

argentic's Avatar

Hallo Ruud,

Nee, je kunt inderdaad niet rechtstreeks bij René kopen. Maar René neemt persoonlijk flinke financiele risico's om Kentmere hier op de markt te brengen/houden. Het zelfde geldt voor Robert Vonk met Foma. Dankzij dit soort lui hebben wij nog steeds keus in fotopapier.

Wegens onze verhuizing naar Frankrijk heb weinig tijd gehad voor Apug NL, en noodzakelijkerwijs een hele poos een oogje dicht geknepen m.b.t. sluipreclame. In die periode heb ik daarover echter wel een flink aantal klachten gekregen. Dus als ik ze tegen kom, wordt sluipreclame nu met opgaaf van reden geschrapt. Het is mijn laatste middel om iemand van houding te doen veranderen voordat ik zijn IP adres moet blokkeren. Hopelijk helpt het.

Sluipreclame lokt ook vaak hatelijke discussies (flames) uit, die in Apug evenmin iets te zoeken hebben. Dus ook die worden geschrapt. Daarbij kan ik geen onderscheid maken tussen de een of de ander. Kom ik een flame tegen, dan gaan alle berichten van die flame (negatief of positief) eruit.

Ik heb al begrepen dat sommigen me dankbaar zijn voor deze aanpak, die ik veel eerder had moeten doen.

Last edited by argentic; 06-01-2008 at 11:10 PM.
argentic is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Reply

Thread Tools
Display Modes

APUG.ORG Block Ads. (APUG Subscribers have the option of closing this block)

Contact Us - Advertise on APUG - Archive - Top - Site Terms - Forum Rules  

All times are GMT -5. The time now is 04:15 PM.

All Content Copyright © 2002-2008 Photocentric Ltd.   Search Engine Optimization by vBSEO APUG.ORG is a division of Photocentric Ltd.
This site is best viewed with a resolution of 1280x1024 (or higher), we recommend using