Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,815   Posts: 1,581,625   Online: 751

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
    mhulsman's Avatar
    Shooter
    8x10 Format

Van Puffelen stopt ermee.

Van Puffelen in Den Haag stopt ermee.
    Dit stond in een lokaal haags krantje.
    Ik had gehoord dat van Puffelen ermee ging stoppen en ben er afgelopen zaterdag even naartoe geweest.
    Op papier,chemie,occasions etc. zit 50% korting.
    Wat ik heb gezien is dat er nog wat amaloco chemicalien staan, seleen toner, anti krul, wat am6006, fix en stop.
    Ik heb Ilford FB warmtone in diverse maten en Kentmere zien liggen.
    De winkel is nog open tot 1 januari, misschien zit er voor iemand nog wat bij.
    Last edited by argentic; 12-23-2007 at 06:23 AM. Click to view previous post history.
    --Mike

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    vind ik ook niet gek met de prijzen die ze voeren.
    kan zijn dat je met 50% nog meer betaald dan bij een ander....
    Last edited by argentic; 12-23-2007 at 06:24 AM. Click to view previous post history.

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Originally Posted by Willie Jan View Post
    ...dat je met 50% nog meer betaald dan bij een ander....
    Dan ben je nog goed uit! Reken maar uit: 50% korting van 100 is 50. 50% meer dan een ander die 50 rekent is 75. Is uiteindelijk 25% korting... Maar je moet me niet voor 100% serieus nemen, hoor.
    Last edited by argentic; 12-23-2007 at 06:24 AM. Click to view previous post history.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

kraker's Avatar
    The Netherlands, close to the Belgian border
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by mhulsman View Post
    Van Puffelen in Den Haag stopt ermee.
    Dit stond in een lokaal haags krantje.
    Ben nooit in de echte winkel geweest, maar bij de internetsite had ik al jaren het gevoel dat er niets meer gebeurde. :o

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Misschien een gemis voor Den Haag maar voor de rest "Rust in peace ¿". Was de laatste jaren al geen bedrijf meer om zaken mee te doen. Niet vooruit te branden afgezien van de prijzen...
    harry

Release, the best you can do...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik kan ook niet om van Puffelen rouwen. Ze waren veel duurder dan een ander, en verkochten al jaren alleen nog ouwe voorraad. Vroeger kon je er waardevolle adviezen krijgen. Nu werd er alleen nog onzin verkocht. Enkele jaren geleden heb ik ze eens op flagrante fouten op hun website gewezen. Ze leken gechockeerd en zouden het onmiddelijk veranderen. De fouten staan er nu nog in.

Laat een ander die wel hart heeft voor analoog hun klanten overnemen. Opgeruimd staat netjes.
    Last edited by argentic; 12-23-2007 at 07:14 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Medium Format
    Images
    6
    Ik heb eerlijk gezegd altijd de indruk gehad dat de prijzen bij Van Puffelen aan de lage kant waren... Voor wat fotopapier (Amaloco en Kentmere), chemie en een negatiefalbum ben ik nu bij dedokawinkel.nl (Combi Bergeijk) enkele tientjes duurder uit dan ik bij Van Puffelen zou zijn geweest. Zijn er misschien goedkopere leveranciers van wiens bestaan ik nog niet op de hoogte ben??

Tim

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Je moet niet de prijzen van nu vergelijken met die van twee jaar geleden. Toen was van Puffelen een heel stuk duurder dan bijvoorbeeld Wolt in Zwolle.

Intussen is doka een niche markt geworden met bijbehorende prijzen. Momenteel kun je het beste kopen bij Fotohuis RoVo, René de Caluwé, Impex en andere online aanbieders.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    hallo Argentic,je kan toch niet rechtstreeks bij Rene de Caluwe kopen,omdat je hem in 1 adem noemt met andere,of is dat verandert.

Ruud.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    hee Argentic,waarom verwijder je berichten uit bepaalde onderwerpen,is dit om op te schonen?

Ruud.

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin