Discussions: 45,239 | Messages: 609,953 | Members: 29,967 | Online: 291 | Chatroom: 1
User Name:  Password:

"That is called grain. It is supposed to be there." -Flotsam

APUG search    RSS MOBILE
Customize Sidebar
SL66
Author: jmcd
47 view(s)
Gum-Silver Process
Author: Dwane
1146 view(s)
aj 12 + various things
Author: jnanian
665 view(s)
Kodak D-19
Author: Tom Hoskinson
973 view(s)
Go Back   APUG > APUG Nederlandse Forums > APUG.ORG Dutch > Aankondigingen > Fotografie museam FOAM gaat fotoboeken dumpen!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-11-2008, 03:05 PM   #11 (permalink)
AgX

Dat boek van Tajiri was Nr. 2 in mijn verzameling, nu heb ik er meters...

Er is zeker nog het een of andere boek erbij wat ik graag zou willen hebben.
AgX is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-11-2008, 03:31 PM   #12 (permalink)

Marco B's Avatar

Quote:
Originally Posted by AgX View Post
Dat boek van Tajiri was Nr. 2 in mijn verzameling, nu heb ik er meters...

Er is zeker nog het een of andere boek erbij wat ik graag zou willen hebben.
Betekent dat ook, dat je daarvoor zelfs naar Nederland en het FOAM zou willen komen? Of had je iets anders in gedachten (opsturen?, dan is de keus alleen op basis van de bovenstaande titels).

Nogmaals: over de kwaliteit van het een en ander kan ik helaas geen uitspraken doen. Ik heb alleen maar stapels boeken gezien.

Uiteraard is een dagje Amsterdam nooit te versmaden, en is er genoeg te doen. Op fotogebied kun je dan ook nog Huis Marseille bezoeken, of b.v. de Melkweg galerie...
Marco B is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-11-2008, 03:40 PM   #13 (permalink)

Marco B's Avatar

O ja, de Weegee tentoonstelling bestaat trouwens helemaal uit "vintage" prints, dus door Weegee of zijn directe medewerkers zelf gedrukt. Dus geen digitale vergrotingen of herdrukken.
Marco B is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-24-2008, 01:43 PM   #14 (permalink)

Marco B's Avatar

Een kleine update over het boekenverhaal:

Ik heb nog even opnieuw gebeld met FOAM. Wat ik mij niet gerealiseerd had toen ik met die FOAM medewerker sprak, is dat hij als een tijdelijke vrijwilliger bij FOAM aan het werk was. Helaas zat hij al aan het eind van zijn termijn, en is nu bij FOAM weg...

Dit betekent concreet dat zijn taken nu aan iemand anders moeten worden overgedragen, incl. dat verhaal over die boeken dus... Maar je kent het verhaal wel "druk, druk, druk", dus het zal nog wel even duren voordat besloten is wie zijn taken overneemt, en vervolgens wat er dan met de boeken gaat gebeuren.

Kortom: we moeten nog even geduld hebben ;-(

Ik heb wel nogmaal mijn naam en e-mail adres doorgegeven, en er is in principe belooft om mij op de hoogte te stellen wanneer er wat besloten is. Maar ik denk dat dat dus nog wel 1-2 maanden kan duren. Maar goed, we zien het wel, ik laat het jullie via deze thread wel weten als er iets "definitief" is...
Reply

Thread Tools
Display Modes

APUG.ORG Block Ads. (APUG Subscribers have the option of closing this block)

Contact Us - Advertise on APUG - Archive - Top - Site Terms - Forum Rules  

All times are GMT -5. The time now is 07:16 PM.

All Content Copyright © 2002-2008 Photocentric Ltd.   Search Engine Optimization by vBSEO APUG.ORG is a division of Photocentric Ltd.
This site is best viewed with a resolution of 1280x1024 (or higher), we recommend using