Jeroen gaat voor, maar ik heb ook belangstelling. Wie kan er een DVD-tje van bakken? Wordt vergoed.
"Ik ben de ideale man: Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp, ik ben gevoelig, net als mijn platen, ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier, volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd, ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
Je kan via P2P (Emule) de afleveringen downloaden.
Ik heb ze wel opgenomen, maar moet nog kijken of alles compleet is.
Ik miste deel 5, die heb ik wel kunnen downloaden als avi.
"Ik ben de ideale man: Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp, ik ben gevoelig, net als mijn platen, ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier, volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd, ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
Ik ben ermee bezig, maar zogezegd kost het wel een paar dagen. Zodra ik 'm compleet heb zal ik je het laten weten. Maar het kan zijn dat de vakantie roet in het eten gaat gooien...
Ik mis deel5 van CANVAS.
Het orginele deel 5 van de BBC heb ik nu binnen, deze is zonder ondertiteling.
Ik probeer nog het CANVAS deeltje 5 op te sporen.
Ik moet nog gaan converteren en kijken hoeveel er op een DVD gaat.
Ik houdt jullie op de hoogte.
Jaap, ik ben ook geinteresseerd in de serie, per torrent of op DVD. Overigens, ben je in de komende 2 weken met vakantie? Anders kom ik een avondje kletsen.