Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 57,954   Posts: 1,195,088   Online: 917

Results 1 to 3 of 3
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Einde van "Apparatuur voor de Verkoop"

Hallo luitjes,

Helaas moest het er een keer van komen. De Nederlandstalige rubriek "apparatuur voor de verkoop" was al een hele tijd tegen de regels van Apug. Alleen subscribers kunnen apparatuur te koop aanbieden in de speciale sectie "classifieds".

Door tijdgebrek (mijn verhuizing naar Frankrijk) heb ik die advertenties oogluikend toegestaan ten gunste van jullie allemaal. Maar dit kon niet duren. Dus vanaf nu moeten ook Nederlandstalige apuggers subscriber zijn om apparatuur voor de verkoop aan te kunnen bieden in de "Classifieds" sectie. De rubriek "apparatuur voor de verkoop" verdwijnt. Ik zal de aanwezige discussies blokkeren en contact opnemen met Sean opdat hij de rubriek verwijdert.

Groeten,
    Wilbert
    Wilbert
    http://phot-o-vergne.com
    Photography courses in France

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ha die Wilbert,
    Waarom maak je er niet "Apparatuur" van? Er zijn genoeg APUGers die met lotgenoten over hun chronische G.A.S. aandoening willen hebben. En zo'n praatgroep werkt prima voor zo'n materialistische stoornis...? Of is dat ook moeilijk in dit forum te verwezelijken? (Het wordt tijd dat een echte programmeur er naar gaat kijken...)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hoe gaat dat dan. Wordt deze rubriek dan alleen zichtbaar voor subscribers??
    Wie is die echte programmeur dan?
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR INFRASTRUCTURE:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin