Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,202   Posts: 1,531,610   Online: 1142

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Voor hun kleurenchemie (C-41, RA4) wordt dat toch even anders...
    Zie me dat nog niet zelf doen. Al was het alleen maar om de waslijst aan middeltjes en poedertjes die je op voorraad moet hebben om een geslaagd mixdrankje te brouwen.
    http://www.jdphotochem.com/

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Waar ik de poedertjes en dergelijke halen kan is me wel duidelijk maar als je goed leest gaat het om de diversiteit ervan. De kans dat er in de hele keten iets fout kan gaan neemt explosief toe naarmate er meer gemengd en gemixed moet worden. Resultaat is dat je de zorgvuldig gemaakte opnamen naar de kl*ten helpt.
    harry

Release, the best you can do...

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Voor mij persoonlijk is vooral het verlies van de ZW toners (sepia / selenium) een gemis. Ik hou van die Amaloco toners in vloeistof vorm, geen gedoe met extra, en mogelijk enigzins schadelijke, oploshandelingen of poederbewerkingen.

Of daar zomaar een vervanger voor is in NL betwijfel ik, zal waarschijnlijk bestellen per post worden (als dat nog uberhaupt mogelijik is! Sommige goede webwinkels in het buitenland, waarschijnlijk vanwege al die terroristenshit, sturen geen chemie in vloeistof vorm meer naar het buitenland - en wat moet je dan???).

En ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat enige club de Amaloco producten gaat voorzetten, gezien de nog altijd verder slinkende markt.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Marco B View Post
    Voor mij persoonlijk is vooral het verlies van de ZW toners (sepia / selenium) een gemis. Ik hou van die Amaloco toners in vloeistof vorm, geen gedoe met extra, en mogelijk enigzins schadelijke, oploshandelingen of poederbewerkingen.

Of daar zomaar een vervanger voor is in NL betwijfel ik, zal waarschijnlijk bestellen per post worden (als dat nog uberhaupt mogelijik is! Sommige goede webwinkels in het buitenland, waarschijnlijk vanwege al die terroristenshit, sturen geen chemie in vloeistof vorm meer naar het buitenland - en wat moet je dan???).

En ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat enige club de Amaloco producten gaat voorzetten, gezien de nog altijd verder slinkende markt.
    Wat de selenium toner betreft, kun je de Kodak selenium toner in vloeistofvorm nemen. Wat de sepiatoner betreft, zou ik de receptuur moeten zien. Dat heb ik nooit gebruikt.

Jed

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin