Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,968   Posts: 1,558,471   Online: 1027

Results 1 to 3 of 3
    Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169

Tentoonstelling "Haarlem bij Nacht" in ABC Architectuurcentrum Haarlem

Hoi allemaal,

Jullie hebben het misschien al meegekregen via het Engelstalige deel van APUG, maar vanaf vandaag (18 augustus) tot en met 13 september, is er een tentoonstelling van mijn "Haarlem bij Nacht" foto's, waarvan ik een groot deel hier ook al eerder op APUG heb getoond.

Aanstaande zondag (23 augustus) is er een informele openingsborrel waar iedereen welkom is, dus lijkt het je leuk en heb je mogelijkheden, kom gerust langs!

Het is een duo tentoonstelling samen met de Haarlemse illustrator Eric Coolen, die hele mooi nachtillustraties van Haarlemse gebouwen maakt in de "klare lijn" van Herge en volgelingen. De nachtsfeer past erg mooi bij mijn foto's, en het is dus een leuke combinatie.

Eric is tevens lid van het Ampzing Genootschap (http://www.ampzing.nl/), een humoristisch taalgenootschap dat ageert tegen het overbodige Engels leenwoord in de Nederlandse taal. Zij vormen met wat anderen tevens een muzikaal bandje, en dat gaat ook nog voor wat vertier zorgen.

Als laatste ga ik waarschijnlijk mijn Tachihara loopbodemcamera demonstreren met Fuji packfilm, dus wellicht dat dat ook nog voor iemand interessant is.

En aan de overkant van de weg ligt nog het Frans Halsmuseum, en in het complex zit ook nog een galerie die geregeld werk exposeert uit de collectie van het Spaarnestad Fotoarchief. Dus genoeg te doen in een radius van 100 meter of zo.

Dinsdag 18 augustus t/m zondag 13 september 2009
    "Haarlem bij Nacht"

Foto's van Marco Boeringa & illustraties van Eric Coolen
    ABC Architectuurcentrum Haarlem
    Groot heiligland 47 (ingang gedeeld met het Historisch museum Haarlem, ga door de deur en vervolgens direct rechts)
    Haarlem

Openingstijden: Di-Za 12.00-17.00, Zo 13.00-17.00

Marco
    http://www.boeringa.demon.nl

Eric
    http://www.ericjcoolen.nl/

ABC Architectuurcentrum Haarlem
    http://www.architectuurhaarlem.nl/
    Last edited by Marco B; 08-18-2009 at 01:23 PM. Click to view previous post history.
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Oh ja, ik zie dat ik dat vergeten was: de openingsborrel op Zondag 23 augustus is van 15.00-17.00, maar het ABC is al vanaf 13.00 open, het is een gewone openingsdag.
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Marco, wens je veel succes en een mooie dag toe a.s. zondag.
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin