Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,687   Posts: 1,548,622   Online: 1220

Results 1 to 5 of 5

Thread: Welkom

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Welkom

Vandaag is dus de Nederlandstalige sectie van APUG gestart. Ik merk dat de eerste thread al begonnen is. Ik wil iedereen, beginners en gevorderden, van harte welkom heten.

APUG staat voor Analog Photographers User Group. De site is gericht op analoge (niet-digitale) fotografie in al zijn aspecten (apparatuur, films, afdrukken, alternatieve procedes, enz. enz.

Sean heeft mij gevraagd om moderator te zijn van de nederlandse discussies. Dat doe ik met plezier, en ik hoop dat ik daarvoor soms ook op de steun kan rekenen van de nederlandstalige deelnemers die hier al veel langer meepraten.

Momenteel is de inlogprocedure nog in het engels, maar Sean heeft me beloofd dat ook dat binnenkort Nederlands zal worden.

Ik zal ook moderator zijn van het franstalige forum. Maar frans is
    niet mijn moedertaal. Dus als iemand zich geroepen voelt...

Ik hoop dat we hier massa's opbouwend kritische discussies zullen kunnen voeren over deze tak van fotografie die ons allen boeit.

Gilbert Dumont
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    35mm
    Hey,

Bedankt voor het initiatief.
    Als ik iets nuttig kan bijdragen, dan zal ik het zeker en vast proberen...

Nu nog hopen dat er wat mensen op af komen.

'k Zal eens wat mails sturen naar vrienden-fotografie-liefhebbers.

groeten,
    nixx (aka Joachim)

Shooter
    35mm
    Hallo,
    Ben vandaag voor het eerst terecht gekomen op de site! Een prachtig initiatief.
    Ik ben nog maar een beginneling maar ik hoop ites te kunnen bijdragen zodra ik de zaak wat beter meester ben.
    Veel succes ermee, ik zal niet nalaten mijn vrienden ook warm te maken voor jullie initiatief.
    Groeten.
    Roland

Shooter
    35mm
    Goeiemorgen,
    Ben sinds gisteren lid geworden maar ik heb vruchteloos gezocht naar iets over diafotografie en alles wat daarbij hoort. Zou het kunnen om hieromtrent een forum op te richten?
    Dank bij voorbaat en Vlaamse groeten.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Diafotografie lijkt me een uitstekend idee. Neem evencontact op met Argentic.
    Gegroet
    Hans

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin