|
|
|
-
Fotograficabeurs Doesburg
Hallo Apuggers,
Morgen, 22 augustus 2010, is er in het centrum van Doesburg een internationale fotograficabeurs. De beurs is van 9 tot 5 en de toegang is gratis.
-
Ben op de beurs geweest.
(Een leuke plek om oude mannetjets te leren kennen.... Ben dan maar toch nog een ander Apug-lid tegengekomen.)
-
Zucht wou dat ik dit eerder had gezien
-
Ben er ook geweest. Viel mij een beetje tegen. De laatste paar keer was het veel drukker.Heb er nog wel zaken gedaan: een lens voor m'n mamiya C330.
-
Oude mannetjes...
Het viel mij wel op dat zelfs ik tot de jongeren onder de bezoekers behoorde. Ik ben al heel lang niet meer op een photographica beurs geweest, maar ik denk dat toen meer jongere mensen rondliepen. Zien jullie dat ook zo, of vergis ik mij? (En deze keer was het zelfs in de openbare ruimte, dus zou het kunnen dat de weinigen jongere bezoekers gewoon even langsliepen.)
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
Hoewel er aardig wat oude mannetjes rondliepen waren er toch jongeren die kwamen kijken. Een groepje meiden kocht zowaar een analoog toestel ‘om het eens uit te proberen’.
Jammer dat er heel weinig dokaspullen werden aangeboden. Een standhouder vertelde me dat hij dergelijke spullen niet meer meenam naar de beurs omdat ze geen aftrek vonden...
Gelukkig zat het weer mee.
|
|