Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,945   Posts: 1,585,839   Online: 1059

Results 1 to 6 of 6
    Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Fotograficabeurs Doesburg

Hallo Apuggers,

Morgen, 22 augustus 2010, is er in het centrum van Doesburg een internationale fotograficabeurs. De beurs is van 9 tot 5 en de toegang is gratis.

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Ben op de beurs geweest.

(Een leuke plek om oude mannetjets te leren kennen.... Ben dan maar toch nog een ander Apug-lid tegengekomen.)

Shooter
    35mm
    Zucht wou dat ik dit eerder had gezien

Shooter
    Medium Format
    Ben er ook geweest. Viel mij een beetje tegen. De laatste paar keer was het veel drukker.Heb er nog wel zaken gedaan: een lens voor m'n mamiya C330.

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Oude mannetjes...
    Het viel mij wel op dat zelfs ik tot de jongeren onder de bezoekers behoorde. Ik ben al heel lang niet meer op een photographica beurs geweest, maar ik denk dat toen meer jongere mensen rondliepen. Zien jullie dat ook zo, of vergis ik mij? (En deze keer was het zelfs in de openbare ruimte, dus zou het kunnen dat de weinigen jongere bezoekers gewoon even langsliepen.)

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hoewel er aardig wat oude mannetjes rondliepen waren er toch jongeren die kwamen kijken. Een groepje meiden kocht zowaar een analoog toestel ‘om het eens uit te proberen’.
    Jammer dat er heel weinig dokaspullen werden aangeboden. Een standhouder vertelde me dat hij dergelijke spullen niet meer meenam naar de beurs omdat ze geen aftrek vonden...
    Gelukkig zat het weer mee.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin