De kogel is door de kerk.
Op het einde van het jaar met pensioen.
Maar, bij leven en welzijn, nog niet om te rusten.
Begin 2011 (openings TT in maart 2011) start ik met Galerie Zebra in Willebroek.
Met op regelmatige tijdstippen tentoonstellingen, workshops, stages, initiatie analoge fotografie.
Galerie Zebra zal voornamelijk aandacht geven aan zwart-wit fotografie.
Voor méér info in de volgende maanden, volg het op http://www.galerie-zebra.be
of op facebook
Ik wens je veel succes, klinkt als een leuke onderneming voor na je pensioen, vooral vanwege de diversiteit aan activiteiten. Denk zo, dat er nog genoeg keus is aan APUG leden, om te exposeren, mocht je nog verlegen zitten om wat... Heb zelf nog wel wat in voorraad
"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.
"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978
"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"
De kogel is door de kerk.
Op het einde van het jaar met pensioen.
Maar, bij leven en welzijn, nog niet om te rusten.
Begin 2011 (openings TT in maart 2011) start ik met Galerie Zebra in Willebroek.
Met op regelmatige tijdstippen tentoonstellingen, workshops, stages, initiatie analoge fotografie.
Galerie Zebra zal voornamelijk aandacht geven aan zwart-wit fotografie.
Voor méér info in de volgende maanden, volg het op http://www.galerie-zebra.be
of op facebook
mvrgr
Fred
Succes toegewenst Fred. Een druk bezet pensioen kan geen kwaad, zo is mijn ervaring!
Succes toegewenst Fred. Een druk bezet pensioen kan geen kwaad, zo is mijn ervaring!
Jed
Dat denk ik ook Jed: niet stilvallen, maar tandje bijsteken.
In september starten met 3de jaar academie
In oktober starten met opleiding galerie houder
Ondertussen wat exposities voorbereiden.
Het fotografie gebeuren van nabij opvolgen.
Starten met blog.
Regelmatig wat km's gaan wandelen. Kleinkinderen wat van nabij zien opgroeien.