|
|
|
-
Zwart/Wit Foto Expositie 16-17 april in Best
Ikzelf en Ruud Kroon exposeren op 16 en 17 april 2011.
Openingstijden zijn op beide dagen van 11.00-17.00 uur.
Adres: Buntvelden 2, 5685 JD Best.
Gratis entree.
Er zullen zo'n 20-30 zwart/wit foto's (bariet drukken en cyanotype) worden gepresenteerd en enkele steen/hout sculpturen gemaakt door ondergetekende.
Wij zijn onderdeel van de Kunstroute Best.
www.kunstroutebest.nl
www.foto-art.nl
Willie Jan Bons.
-
-
Het is bijna zover.
De voorbereidingen zijn klaar voor onze analoge expositie.
-
Gisteren de galerie ingericht "Galerie Le Garage" (maw mijn garage voorzien van wanden met witte lakens...)
Wij willen graag het analoge woord verspreiden (praise the lord!).
Veel mensen waren vorig jaar verrast dat er nog iemand met doka werkte en tevens verbaasd over de kwaliteit.
Ik zal wel enkele foto's plaatsen om een idee te geven tijdens de expo aankomend weekeind.
-
2 impressies van mijn galerie "Le Garage".
prachtig weer en meer dan 300 bezoekers in 2 dagen.
Ook nog werk verkocht, dus het weekeind kon niet kapot.
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
-
Zie je aankondiging nu pas, maar gefeliciteerd met het succes dat jullie hadden met de expositie. Zag er leuk uit, zo te zien. Ook de beelden staan er fraai bij op die sokkels.
My website
" The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.
" I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978
" Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"
|
|