Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,911   Posts: 1,556,244   Online: 990

Page 9 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 81 to 90 of 95
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Amen...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Het is mij niet duidelijk of de club een APUG club is, of dat de APUG wordt gebruikt als een van de media om leden te werven. Binnen de APUG zijn regionale groepen, die niet virtueel bijeenkomen. Deze regionale groepen zijn voornamelijk in de US en engeland te vinden. Waarom wordt zoiets niet voor het nederlandssprekende deel opgericht?

Jed

MrclSchprs's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    In eerste instantie is APUG gebruikt om de interesse te peilen en niet om een APUG regio club te worden.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by MrclSchprs View Post
    In eerste instantie is APUG gebruikt om de interesse te peilen en niet om een APUG regio club te worden.
    Het gaat dus niet om een club, maar om de interesse. Ik kan niet zeggen dat het mij duidelijk is.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jos Segers View Post
    Een goed ide om elkaar te ontmoeten. Hoewel ik nieuw ben in dit forum en ook niemand van jullie persoonlijk ken, zou ik willen meedoen.

Als er een locatie wordt gezocht dan kan ik aanbieden om bij mij in Nuenen, bij Eindhoven, bijeen te komen. Als de groep niet te groot is, dan kan dat.

Een andere centraal gelegen plek is ook geen probleem.

Jos.
    Het aanbod van Jos om in Nuenen bijeen te komen lijkt mij een goed uitgangspunt. Het ligt centraal, zodat het voor de Belgen ook bereikbaar is. We kunnen peilen welke vorm van bijeenkomsten goed is. Met de kroegmeetings hebben we goede ervaringen en hebben in deze thread al positieve reacties in die zin gehad. Maar er zijn andere mogelijkheden; zo heeft Gary in het verleden een aantal bijeenkomsten georganiseerd op bij hem thuis evenals Harry en Ruud. Dit jaar hebben Robert en ik nog (doka)meetings georganiseerd en de deelnemers hebben in beide gevallen gevraagd om een herhaling.
    Om te vermijden dat de bijeenkomst een walhalla voor vergadertijgers wordt, is het belijken en bespreken van fotos een mogelijkheid. Het is de vraag of dat alles bij Jos kan. Anders zouden we weer eens een kroegmeeting kunnen houden. Het cafe in Ravenstein is dan een ideale plek. Ook goed centraal gelegen en de zaal op de eerste verdieping leent zich er uitstekend voor om fotos te bekijken. Verder is het een gezellige en mooi gelegen plek. ( Een ieder is bij mij trouwens ook welkom, maar als hert aantal te groot is, dan hebben we in de eerstkomende tijd een probleem: het cafe is in de verbouwing).
    Op 13 november is er weer een fotograficabeurs in Houten en dat is een goede gelegenheid om tijdens en na de lunch van gedachten te wisselen over aanstaande activiteiten ( zo is er op dit moment ook een bijeenkomst met als onderwerp 'beeldkwaliteit' in de pen, als uitvloeisel van een thread die Jos dit jaar is begonnen. )

Jed

hadeer's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    16
    Op de site van de nieuwe fotogroep lees ik dat deze van start gaat binnen de Fotobond en uit de ledenstop leid ik af dat het initiatief succesvol is tot geweest. Beide punten lijken me een goede zaak en ik wens jullie succes en mooie resultaten. Wellicht zien of horen we hier of elders weer van elkaar.
    Hans de Ru.
    Have you seen the light..?

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hadeer View Post
    Op de site van de nieuwe fotogroep lees ik dat deze van start gaat binnen de Fotobond en uit de ledenstop leid ik af dat het initiatief succesvol is tot geweest. Beide punten lijken me een goede zaak en ik wens jullie succes en mooie resultaten. Wellicht zien of horen we hier of elders weer van elkaar.
    Hans de Ru.
    Ik ben ook benieuwd of we er hier nog wat van horen. Het voorstel voor een APUG bijeenkomst dat ik in deze thread heb gedaan, kun je ook terugvinden als een nieuwe thread bij de APUG bijeenkomsten.

Jed

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Het gaat dus niet om een club, maar om de interesse. Ik kan niet zeggen dat het mij duidelijk is.

Jed
    Wat een vreemde reactie. Misschien een poging tot humor ?

MrclSchprs's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Iedereen die de enquete heeft aangevraagd heeft enige tijd geleden een berichtje ontvangen met daarin de vraag om de interesse (opnieuw) te bevestigen. Ik heb in totaliteit 7 antwoorden ontvangen. Deze 7 hebben zojuist (donderdagavond 26 okt '11) een uitnodiging ontvangen voor de aftrap van Fotogroep Zilverbeeld. Daarmee is voor mij deze discussie op APUG gesloten. Tot slot, ik wil iedereen die een duit in het zakje heeft gedaan bedanken voor de (waardevolle) bijdrage. Tot een volgende keer!

Shooter
    35mm

HAVE YOU SEEN THE LIGHT?

Quote Originally Posted by hadeer View Post
    Hans de Ru.
    Dag Hans,

LOOP JE NIET OP DE FEITEN VOORUIT?

Ook ik heb deze thread nauwgezet gevolgd en ik vraag mij af of je niet iets te voorbarig bent.
    Volgens mij lees ik in de post van de Hr. Schepers nr. 53 en 72 iets anders!

In de samenvatting van de enquête lees ik:
    Aansluiting met de Fotobond en de gevolgen voor de contributie komen ook ter tafel bij
    de oprichtingsvergadering.

In de "Statuten" lees ik:
    Aansluiting bij de Fotobond is vooralsnog een punt van discussie.

Kennelijk is dit tactiek van de Fotobond om de schaapjes over de dam te trekken,
    niet erg galant.
    Op zo'n manier ZOU ik bij voorbaat al niet deelnemen.

Een vriendelijke groet,
    Theo

Page 9 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin