Switch to English Language Passer en langue franšaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,493   Posts: 1,542,983   Online: 892

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Subscriben APUG

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

Subscriben APUG

Hallo allemaal samen...

Nu ik meer en meer op het engelstalige deel van het apug-forum rondhang, merk ik dat er enorm veel mensen subscriber zijn. Voor zover ik zie is dit bij 'ons' gedeelte enkel clogz (hans) en argentic (gilbert).

Ik kan me ook wel voorstellen dat er voor Sean heel veel tijd in deze site kruipt EN er ook redelijk wat hosting kosten heeft. Bovendien ben ik persoonlijk verzot aan het worden op alles i.v.m. analoge fotografie - ik was altijd al ge´nteresseerd voor al die chemische producten
    Het is ook heel tof dat er alleen voor ons een nederlandstalig forumgedeelte is.... als je kijkt naar het franstalige gedeelte is dat heel wat minder. Daarom moeten we misschien wel een signaal van dankbaarheid tonen ... ook al ben ik maar een arm studentje

Wel, ik dacht dat ik ook maar zou subscriben maar Nieuw-Zeeland is nogal ver weg ik zou niet weten hoe. Als je bij een fotowinkel zoals phototec of fotoimpex iets online aanschaft, krijg je gewoon het IBAN-nummer waardoor je bijna niets van transactiekosten moet betalen.

Kan ik gewoon 12 Nieuw-zeelandse dollars overschrijven? Hoe pak ik dat nu aan?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    Wel, daar dacht ik onlangs ook aan. Maar ik dacht dat een IBAN / SWIFT nummer alleen voor Europa telde?
    Graag iemand die dit kan tegenspreken.

Zelf run ik ook een kleine website met een paar duizend geregistreerde gebruikers, ik weet dus wel wat het kost.

Merci, Apug!

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Pieter, sinds juli ben ik ook 'Subscriber'. Ik heb mij gewoon aangemeld en kwam in een menu van Paypal terecht, waar ik met mijn credit card kon betalen.

Groetjes,
    Anne Marieke

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Ok dan toch maar mijn oude account-gegevens van paypal proberen terug te zoeken

EDIT: dat was blijkbaar niet nodig... heel eenvoudig op deze manier. En ik dan nog een pm naar sean zenden...
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Pieter, zo te zien is het gelukt!

Anne Marieke

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by PieterB
    Hallo allemaal samen...

Nu ik meer en meer op het engelstalige deel van het apug-forum rondhang, merk ik dat er enorm veel mensen subscriber zijn. Voor zover ik zie is dit bij 'ons' gedeelte enkel clogz (hans) en argentic (gilbert).

Ik kan me ook wel voorstellen dat er voor Sean heel veel tijd in deze site kruipt EN er ook redelijk wat hosting kosten heeft. Bovendien ben ik persoonlijk verzot aan het worden op alles i.v.m. analoge fotografie - ik was altijd al ge´nteresseerd voor al die chemische producten
    Het is ook heel tof dat er alleen voor ons een nederlandstalig forumgedeelte is.... als je kijkt naar het franstalige gedeelte is dat heel wat minder. Daarom moeten we misschien wel een signaal van dankbaarheid tonen ... ook al ben ik maar een arm studentje

.....
    Goeie tip van de jeugd hier!

En, het is me ook gelukt... :-)

Fred

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Sjonge, vier subscribers erbij. Geweldig. Als ik bedenk hoe weinig informatie ik tegenwoordig nog uit tijdschriften kan halen, en hoeveel ik hier telkens weer leer op Apug, dan is die 12 $ per jaar voor mij erg goedkoop.

Ik weet dat Sean vorig jaar ongeveer 1200 $ aan kosten had. Want hij moest niet alleen de serverkosten betalen maar ook de nieuwe sofware die het o.a. mogelijk maakte om forums in andere talen te creŰren. En ik weet niet hoevel schijfruimte en bandbreedte Apug gebruikt, maar met 4500 leden en minstens evenzoveel berichten per maand, die bovendien niet gewist worden, kan dat aardig oplopen. Dat heeft hij aanvankelijk allemaal uit eigen zak betaald.

Desondanks heeft Sean nooit en te nimmer verlangd dat mensen voor Apug betalen. Als je de site wilt steunen, dan maak je geld over. Als je gratis mee wilt liften ben je evengoed welkom. Belangrijk is de gemeenschappelijke passie voor analoge fotografie. Maar als ik bedenk wat ik tegenwoordig voor een kop koffie of een patatje moet betalen, dan zijn die 12 $ per jaar een schijntje.

Dit moest me even van het hart
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Sjonge, vier subscribers erbij. Geweldig. Als ik bedenk hoe weinig informatie ik tegenwoordig nog uit tijdschriften kan halen, en hoeveel ik hier telkens weer leer op Apug, dan is die 12 $ per jaar voor mij erg goedkoop.

Ik weet dat Sean vorig jaar ongeveer 1200 $ aan kosten had. Want hij moest niet alleen de serverkosten betalen maar ook de nieuwe sofware die het o.a. mogelijk maakte om forums in andere talen te creŰren. En ik weet niet hoevel schijfruimte en bandbreedte Apug gebruikt, maar met 4500 leden en minstens evenzoveel berichten per maand, die bovendien niet gewist worden, kan dat aardig oplopen. Dat heeft hij aanvankelijk allemaal uit eigen zak betaald.

Desondanks heeft Sean nooit en te nimmer verlangd dat mensen voor Apug betalen. Als je de site wilt steunen, dan maak je geld over. Als je gratis mee wilt liften ben je evengoed welkom. Belangrijk is de gemeenschappelijke passie voor analoge fotografie. Maar als ik bedenk wat ik tegenwoordig voor een kop koffie of een patatje moet betalen, dan zijn die 12 $ per jaar een schijntje.

Dit moest me even van het hart
    Ben het ermee eens dat dit forum een geweldig platform is voor de analoge zwartwerker. Welke kwalificaties moet je hebben om subscriber te worden en wat wordt er dan van je verwacht. Of moet ik het simpeler zien en subscriber zien als een soort contributie o.i.d.
    Als dat zo is dan ben ik er wel voor te porren hier een steentje aan bij te dragen als iemand mij laat weten wat ik moet doen om dat te realiseren.

harry
    harry

Release, the best you can do...

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by hka
    Ben het ermee eens dat dit forum een geweldig platform is voor de analoge "zwart"werker.

...

harry
    LOL

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by fred
    LOL
    Fred,
    ik ben niet zo goed in de Belgische taal. Wat bedoel je met LOL?
    harry

Release, the best you can do...

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  Ś   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin