Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,300   Posts: 1,535,956   Online: 1046

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 36

Shooter
    Large Format
    Curiosity question. What language is this. It doesn't look like Deutsch.

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    It's not Deutsch but Dutch.

Just two missing letters. Meaning a lot.
    Actually both words have the same origin and both languages are related to each other.

Shooter
    Large Format
    Danke. I wonder how much alike the 2 languages are, if one can understand the other at all.

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    I would say one can't understand each other. Furthermore in the Dutch speaking world, especially in Flanders, dialects have still more impact than in Germany.

The problem is that not much dutch-speaking fellows are left at Apug and that is what this thread is about.

Shooter
    Large Format
    You answered a question I always wondered. Sorry for intruding.

Shooter
    35mm
    "iets anders" is het analoogfotoforum.nl
    minder technisch, maar wel actief!!

Tom

Shooter
    Medium Format
    Ik kom ook af en toe op het forum.
    Ik ben me aan het voorbereiden op het fotograferen met mijn Hasselblad en andere analoge camera's bij 30 graden onder nul in Siberie komende februari. Veel kleurenfilm die ik zelf ga ontwikkelen maar natuurlijk ook zwart-wit. Lees nu voornamelijk het engelstalig forum omdat ik daar met de zoekfunctie steeds op uit kom. (zelf maken van C41-chemie)
    Nadeel van het forum vind ik dat veel bijdragen ontaarden in welles nietes woordenwisselingen over puur technische aspecten waarbij de lol van het fotograferen/dokawerk naar de achtergrond verdwijnt.
    Fotografie is emotie, natuurlijk, maar juist bij fotografie moeten we elkaar wel het licht in de ogen gunnen!
    Ander groot nadeel ook juist op het engelse forum is het hoge aantal mensen die iets denken maar nooit zelf uitgeprobeerd hebben.
    Maar goed, er staan ook veel positieve dingen op het forum al merk je wel dat de groep steeds kleiner wordt.

met vriendelijke groeten,

Hasselbladuser

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    64.000 members is voor mij voorlopig genoeg om info te vinden
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by hasselbladuser View Post
    Nadeel van het forum vind ik dat veel bijdragen ontaarden in welles nietes woordenwisselingen over puur technische aspecten waarbij de lol van het fotograferen/dokawerk naar de achtergrond verdwijnt.
    Fotografie is emotie, natuurlijk, maar juist bij fotografie moeten we elkaar wel het licht in de ogen gunnen!
    Ander groot nadeel ook juist op het engelse forum is het hoge aantal mensen die iets denken maar nooit zelf uitgeprobeerd hebben.
    Maar goed, er staan ook veel positieve dingen op het forum al merk je wel dat de groep steeds kleiner wordt.
    Ik denk dat je daarmee de nagel op de kop slaat!!

Maar het is natuurlijk ook aan de TS om eventueel welles-nietes spelletjes te (proberen) stoppen en door alle onzin en gezwets heen te lezen. Ook dat is soms moeilijk...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik denk dat de welles nietes spelletjes Apug NL inderdaad veel kwaad gedaan hebben. Maar aangezien dat nu niet meer gebeurt, wie let ons om weer wat onderwerpen op te starten. Ik heb meteen de daad bij het woord gevoegd.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin