Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,223   Posts: 1,532,521   Online: 1132

Results 1 to 4 of 4
    Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9

Gallery niet meer toegankelijk

Waarom is de gallery niet meer toegankelijk als je geen subscriber bent?
    Zo wordt het wel een stuk minder intressant voor nieuw komers.
    Ik vind dit geen positieve ontwikkeling. Wat gebeurt er nu met mijn geplaatste foto's?
    Ik kan niet eens meer bij mijn eigen foto's en dus ook niet weg halen. Ik vind dit heel raar. Dan ga ik mijn craditcard maar onder het stof vandaan halen om subscriber te worden. Als deze al niet verlopen is. blijven mijn foto's en favoriten dan wel bewaard totdat ik ook subscriber ben????

Daniel
    Last edited by Daan72; 02-03-2005 at 07:46 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    Plastic Cameras
    Inderdaad bizar.
    Paul.

Edit. Pas later zag ik de aankondiging van Sean hierover in het Engelstalige gedeelte. Deels begrijpelijk, deels indruisend tegen het vrije karakter van het web. Dat bestaat bij de belangeloze uitwisseling van kennis. En een foto maakt in dit verband zeer zeker onderdeel uit van 'kennis'.
    Last edited by paulmat; 02-03-2005 at 10:42 AM. Click to view previous post history.

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Is inderdaad wel jammer, maar vanuit het standpunt van de eigenaar kan ik het wel begrijpen: stel dat je 2000 'free' gebruikers hebt met elk 2MB foto's, dan zit je meteen aan 4GB enkel voor fotos..... en in de web-wereld is dat meteen al veel!
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by PieterB
    Is inderdaad wel jammer, maar vanuit het standpunt van de eigenaar kan ik het wel begrijpen: stel dat je 2000 'free' gebruikers hebt met elk 2MB foto's, dan zit je meteen aan 4GB enkel voor fotos..... en in de web-wereld is dat meteen al veel!
    Inderdaad. In feite wordt de toegang tot de gallery beperkt om apug voor serieuze deelnemers gratis te kunnen houden.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin