Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,714   Posts: 1,483,033   Online: 780

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26
    dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by hka
    Dat het verplicht is...

Dat het storten niets kost begrijp ik maar al te goed! Zo slim zijn ze wel. Om op deze manier goedkoop geld van anderen rond te kunnen pompen. Zij vangen daarvoor de lusten.
    Tja niet voor niets gaat de zon op, een "normale" bank doet dat ook. Alleen hebben mensen dat niet in de gaten. Overschrijvingen worden ook expres vastgehouden. Er word bezuinigd op kantoren en personeel, en zelfs voor internetbankieren moet een een (betaald) abbonement aanschaffen.

Om het geld terug te kunnen boeken moet ik daarvoor nog betalen ook! Dat lijkt me grote nonsens. Als jij het anders ziet is dat niet mijn probleem.
    Mmm dat er een bedrag verschuldigd is om terug te boeken is een minpunt van Paypal. Maarja winst maken mag tegenwoordig ook al niet meer !
    Het is de kunst zo weinig mogelijk op je account te laten staan. Gelukkig kun je ook hele kleine bedragen storten.

Ik heb altijd geleerd dat je als bedrijf je systeem afstelt op de behoefte van de klant.
    Tuurlijk daarom schenken cafe's ook gratis bier

Deze bepaalt uiteindelijk of ie iets wil en tegen welke voorwaarden. Als deze twee niet in overeenstemming zijn gaat de koop niet door.
    Vrijheid blijheid !

Shooter
    Multi Format
    Ik zou ook wel subscriber willen worden, maar ik ben er al achter dat een AnaPro calibreren een stuk eenvoudiger is dan die internationale betalingen....
    Oost West, Emulsie het best

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik ben best bereid om te kijken wat voor mogelijkheden er zijn om Sean te betalen zonder creditcard of Paypal. En volgens mij is Sean ook niet te beroerd om Euro's te wisselen die je hem per post toestuurt.

Maar... Ik ben lichtelijk verbaasd over de toon van de discussie. Ik heb geen aandelen bij Paypal, maar ik vind het de beste uitvinding sinds google. Want Paypal is veilig, simpel, en kosteloos. Wat wil je nog meer?

Je schrijft je in bij Paypal en geeft ÉÉN keer je creditcard nummer door. Als je internet niet vertrouwt kan dat zelfs per post. Zij checken vervolgens of je card-gegevens kloppen. Als je geen creditcard hebt kun je gewoon geld op je PAypal account storten.

Daarna kun je zo vaak betalen als je wilt, zonder ooit opnieuw je creditcard door te geven, en zonder ooit kosten te betalen. Simpelweg door het bedrag en het mailadres van de verkoper aan paypal mede te delen. Een kind kan de was doen. En het is bovendien gratis voor de betaler. Ik heb nog nooit zo gemakkelijk internationaal geld over kunnen schrijven via een bank.

Dus ik snap echt niet wat er nou zo verschrikkelijk is aan Paypal. En volgens mij is het niet de schuld van PAYPAL, VISA, EUROCARD, APUG of de kerstman als iemand niet met zijn eigen geld om kan gaan.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    Tja

Ik snap de toon eigenlijk ook niet...

Wat de boer niet kent, dat vreet ie ook niet...

Grt

Dirk

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Originally Posted by hka
    Ik heb altijd geleerd dat je als bedrijf je systeem afstelt op de behoefte van de klant.

APUG is geen bedrijf. Laten we dat even niet vergeten. Ik ken geen 'bedrijf' waar je voor 12 Dollar zoveel informatie en contact met andere fotografen krijgt als bij APUG....

Als ik één van mijn favoriete films koop en laat ontwikkelen, ben ik al meer geld kwijt.

Enne, ik heb ook moeite met de toon.

Anne Marieke

Shooter
    Large Format
    Ik heb ook een paypal account maar ben er erg huiverig voor...slimme lieden zat die in staat zijn jouw passwords op te pikken en het account te kraken...Nadat ze je password hebben kunnen ze vrijwel ongelimiteerd geld overmaken naar eigen accounts

Nou zitten er wel wat haken en ogen aan (koppelen aan een bankrekening dus in principe bekend adres) maar die zijn te omzeilen als je maar slim genoeg bent. Overigens schijn je wel verzekerd te zijn tegen misbruik.

Maar ik zou erg graag een soort van bevestigingsmail zien met een link die je klikken moet om de overmaking te bevestigen.
    in the fairy tale of photography the magic box insures veracity (waarheidsgetrouwheid) and banishes error, compensates for inexperience and rewards ignorance
    Susan Sontag...on photography (1977)

Shooter
    Multi Format
    Ik heb gisterenavond nog eens nagekeken: een directe overschrijving naar je eigen Paypal account gaat niet.
    Anders, graag genoeg.

G

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    In nederland dus wel, dus jammer voor de Belgen ;(

Grt

Dirk

Shooter
    35mm
    Images
    23
    Regelmatig steken er bij apug discussies de kop op als er voor iets betaald moet worden. De conclusie moet haast wel zijn dat de spreekwoordelijke nederlandse krenterigheid werkelijk bestaat. Gatverdamme!

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Als ik in de maandbladen kijkt,dan zie ik een inhoudsopgave,en een prijs,wat het blad dus in de winkel kost,dat moet toch zo te regelen zijn,gewoon een abbonnementprijs,en een rekeningnummer,ten gunste van wat,heel simpel lijkt me dat,nieuwkomers weten dan ook direkt waar ze aan toe zijn,ik zelf heb al diverse malen hier over gelezen,maar weet niet goed hoe te handelen,omdat het onduidelijk is,misschien kan er iets aan gebeuren,gelieve handen op te steken,wie het er mee eens is.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin