Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,895   Posts: 1,520,956   Online: 883

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26
    elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Lievehenk,ik ben een levens echte hollander,maar absoluut niet krenterig,vandaar dat ik geen miljonair bent,en ook nooit zal worden,toegegeven,weleens makkelijk hoor,geen tweede handsjes meer,fotospullen kopen zoveel je wilt,en het beste van het beste,(shit,ik krijg er rooie oortjes van)maar geloof me,daar word je heel snel kotsmisselijk van,laten we maar gewoon blijven,toch?

alhoewel.

Sean's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Blog Entries
    7
    Images
    15
    (could someone translate this for me?)

Hi All,

there are several options now for payment: http://www.apug.org/forums/donate.php often I will get a cheque or even some euros wrapped in paper via regular mail. From what I gather people wanted a bank transfer option but transferring money to a NZ bank is quite the ordeal and the last few times I have done this the bank screwed it up.. so I am hesitant to bother with transfers..

Thanks,
    Sean

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Vertaling van bericht van Sean

Er bestaan nu verschillende opties voor betaling http://www.apug.org/forums/donate.php
    Vaak krijg ik een cheque of zelfs euro's in papier gewikkeld via de post. Ik heb begrepen dat mensen een bankoverschrijvings-mogelijkheid wilden, maar geld overmaken naar een bank in Nieuw-Zeeland is moeilijk. De laatste paar keer dat ik dit probeerde, maakte de bank er een puinhoop van ... daarom aarzel ik om bankoverschrijvingen te gebruiken.

Bedankt.
    Sean

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Ik dacht dat iedereen in zijn of haar land een Apug-club kon beginnen,maar als ik het goed begrijp,is er 1 overkoepelend orgaan,en van daaruit kan,of moet je dus een club oprichten.
    Moeilijker als dat ik dacht.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by elbuveli2ETHPY View Post
    Ik dacht dat iedereen in zijn of haar land een Apug-club kon beginnen,maar als ik het goed begrijp,is er 1 overkoepelend orgaan,en van daaruit kan,of moet je dus een club oprichten.
    Moeilijker als dat ik dacht.
    't is niet eens een club.
    Bijgevolg zijn er dus ook geen nationale afdelingen.

G

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Jeez, the great Sean is posting on our small and humble forum.;-))

Ben
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin