Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,536   Posts: 1,544,248   Online: 732

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

SUBSCRIBER WORDEN!!!

De discussie rondom het subscriber kunnen worden zonder dat je "verplicht " bent om te PayPallen steekt telkens weer de kop op. Jammer is het dat er geen andere opties zijn. Ook een gemiste kans overigens omdat er velen onder u zijn die het wel willen alleen tegen deze drempel aanhikken.
    Enige tijd geleden heb ik aan Gilbert (als moderator) een voorstel gestuurd om via een vast kanaal in de BeNeLux je te kunnen aanmelden als subscriber en dan de betaling via bank of iets dergelijks aan hem over te maken hij zorgt voor de afdracht aan Sean. Wanneer alles afgehandeld is wordt je subscriber, peace of cake lijkt me. Als we met dit voorstel kunnen leven dan is Gilbert, zo lijkt me, wel bereid dat te regelen. Het zou toch mooi zijn als we allemaal ons steentje kunnen bijdragen om dit forum in de lucht te houden. Wellicht kan deze laagdrempelige oplossing hieraan bijdragen. Gaarne verneem ik jullie mening hierover!
    harry

Release, the best you can do...

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    Hallo

Wat is er mis met de verplichting tot paypallen?

Geld storten op Paypal kost niks, en dat kan volgens mij al vanaf 1 euro.
    Geld afhalen van je paypal account is andere koek. Dat kost geld, dus je moet niet teveel storten.
    Ik zie het probleem echt niet.

Dirk

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Ik begrijp het probleem eerlijk gezegd niet ,want ik heb gewoon met mijn creditcard betaald.

Shooter
    Multi Format
    1. Ik heb geen VISA of andere creditcard (reden: je zou mijn financien zien vliegen)
    2. zonder creditcard, geen paypal.

Ik heb wel kandidaat om te subscriben, eventueel via via.

G

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argus
    1. Ik heb geen VISA of andere creditcard (reden: je zou mijn financien zien vliegen)

Ik heb wel kandidaat om te subscriben, eventueel via via.

G
    Over hoeveel mensen gaat het eigenlijk? Wie wil graag subscriber worden, maar wil/kan niet via creditcard of paypal betalen?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by argus
    Niet waar, in NL kun je zonder creditcard je paypal account aanvullen. Ik heb zelf ook geen creditcard, toch heb ik geld kunnen storten van bankrekening naar mijn paypal account.
    Of deze optie ook voor belgie geld is een andere vraag...

Groet Dirk

Shooter
    Multi Format
    Dirk,
    misschien is dat recentere info. Ik teer nog op informatie van een paar jaar terug.

G

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Dan moet je wel een paypal account openen, dat is het verschil.
    Als je met visa kan betalen, moet je geen account aanmaken.

Blijft hetzelfde voor belgie of nederland hoor (denk ik)
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Geld rondpompen van een ander

Quote Originally Posted by dirk
    Hallo

Wat is er mis met de verplichting tot paypallen?
    Dat het verplicht is...

Quote Originally Posted by dirk
    Geld storten op Paypal kost niks, en dat kan volgens mij al vanaf 1 euro.
    Geld afhalen van je paypal account is andere koek. Dat kost geld, dus je moet niet teveel storten.
    Ik zie het probleem echt niet.

Dirk
    Dat het storten niets kost begrijp ik maar al te goed! Zo slim zijn ze wel. Om op deze manier goedkoop geld van anderen rond te kunnen pompen. Zij vangen daarvoor de lusten.
    Ik zie niet in waarom ik nog eens een depositorekening moet openen, vervolgens daar geld op storten om van daaruit betalingen te kunnen doen. Allemaal extra, extra en iedereen wordt er beter van behalve ikzelf. Om het geld terug te kunnen boeken moet ik daarvoor nog betalen ook! Dat lijkt me grote nonsens. Als jij het anders ziet is dat niet mijn probleem. Ik heb altijd geleerd dat je als bedrijf je systeem afstelt op de behoefte van de klant. Deze bepaalt uiteindelijk of ie iets wil en tegen welke voorwaarden. Als deze twee niet in overeenstemming zijn gaat de koop niet door.
    harry

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Me too

Quote Originally Posted by argentic
    Over hoeveel mensen gaat het eigenlijk? Wie wil graag subscriber worden, maar wil/kan niet via creditcard of paypal betalen?
    Het zal je niet verbazen dat ik daartoe behoor.
    harry

Page 1 of 3 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin