|
|
|
-
Hey Argus,
ik kan het geld voor je overmaken via Paypal. Als geste naar APUg neem ik de paypal kosten wel op me (als je tenminste niet voor 2 maanden lid wordt PM me maar even voor mijn rekeningnummer (of je moet nog wat interessant grut voor mijn cambo te koop hebben en dergelijke
grt. Onno
-
-
dito
Na lang member geweest te zijn wil ik ook subscriber worden. Net als Geert zou ik willen vragen of ik dit via iemand met Paypal kan regelen.
Jeroen
-
Ik heb het zelf geregeld met Euro's in een envelop.
Contacteer Sean op voorhand
G
-
 Originally Posted by argus
Ik heb het zelf geregeld met Euro's in een envelop.
Contacteer Sean op voorhand
G
Thanks, ik zal 't 'm meteen vragen!
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
Je krijgt geen bericht als je lidmaatschap afloopt. Opeens ben je weer 'member' en kan je nietmeer bij de galleries. Gauw betalen via PayPal en je bent binnen de kortste keren weer in de lucht.
Groetjes,
Anne Marieke
-
 Originally Posted by Annemarieke
Je krijgt geen bericht als je lidmaatschap afloopt. Opeens ben je weer 'member' en kan je nietmeer bij de galleries. Gauw betalen via PayPal en je bent binnen de kortste keren weer in de lucht.
Groetjes,
Anne Marieke
Mmm, dat is natuurlijk ook niet echt handig. Waar zitten de kosten eigenlijk bij Pay-pal (valuta omrekening?)?
Jeroen
-
Jeetje mina... die Sean is wel heel aardig. Ik mag inderdaad de euro's per post opsturen en hij heeft me nu al subscriber gemaakt. Dat zie je tegenwoordig niet meer vaak...charmant forum dit!
-
Voor zover ik weet zijn er geen kosten verbonden aan PayPal. Ik heb mijn creditcard eraan gelinkt, dus ik hoef ook geen geld over te maken naar mijn PayPal account.
Anne Marieke
-
 Originally Posted by Annemarieke
Voor zover ik weet zijn er geen kosten verbonden aan PayPal. Ik heb mijn creditcard eraan gelinkt, dus ik hoef ook geen geld over te maken naar mijn PayPal account.
Anne Marieke
Bedankt! Wellicht dat ik het in de toekomst nog ga doen. Voor nu ben ik even "onder de pannen".
|
|