Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,951   Posts: 1,557,927   Online: 994

Page 6 of 6 FirstFirst 123456
Results 51 to 54 of 54

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Ik zie de APUG als een idealistische organisatie, met als doel de analoge fotografie te promoten. Dit gebeurt o.a. via het uitwisselen van in formatie, het publiceren van fotos en de organisatie van bijeenkomsten.
    Dit 'goede doel' kun je steunen door een vrijwillige bijdrage van $ 24 (16 euro).
    Ik vertrouw er op dat die 16 euro goed besteed zijn. Of, eigenlijk, ik neem gewoon aan dat die 16 euro goped besteed zijn.

Stel je voor dat we alle goede doelen en commerciele instellingen zouden moeten gaan controleren.

Jed
    Voor de goede orde: Wat betreft het organiseren van bijeenkomsten. Als diegene die een aantal van die bijeenkomsten gefaciliteerd heeft. Daar was in mijn geval geen sprake van een financiŽle ondersteuning vanuit apug. Wat van mij betreft ook niet hoeft.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Merlin View Post
    De wijze les is dat niemand hoeft te betalen voor content, de mensen die het maken houden er mee op omdat het niet zo'n goed idee was, of houden ermee op omdat ze rijke stinkerds zijn.
    Of ze gaan ermee door...

Jaap, even afgezien van de hele discussie over Apug-abonnementen heb je groot gelijk als je zegt : "dat niemand hoeft te betalen voor content". Dit is een reŽel discussiepunt wat niet zozeer met analoge fotografie te maken heeft. Daar start ik graag een nieuwe thread over.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik ben ook weer subscriber. Reden: ik kom er net achter dat je met paypall kan betalen. Goed idee, wel raar dat ik dat nog niet doorhad..

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Ik krijg elk jaar wel een melding als het tijd wordt om te betalen en schrijf het gewoon over met de gegevens die ik krijg.
    Als ik eerlijk ben vind ik de gegevens die ik krijg met te betalen niet zo veel voorstellen , zeker de galerij niet want wat daar soms gepresendeerd word is niet veel soeps en daar zullen we zeker en vast niets van leren.
    Maar vind het zeker en vast wel de moeite waard om te betalen om het gedacht dat er achter schuild wel goed.
    En wat ik zeker en vast vind is dat als men , met de analoge manier van fotograferen ook maar iets tot aan getrokken voeld of er voor geinteresseerd is , wat kan dan die paar euro's per jaar maken , om al die kennis en weetjes te mislopen.
    heb het al verscillende keren gezegt , zolang we ons maar amuseren met onze hobby en dan af en toe iemandt op de goede weg zetten in verband met zijn hobby wat is er dan noch plezander.
    ludo.

Page 6 of 6 FirstFirst 123456

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin