Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,291   Posts: 1,535,408   Online: 756

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Traagheid en vastlopen

Om gek van te worden de APUG-site is momenteel of niet bereikbaar of ontzettend traag of loopt continu vast. Ligt dat nou aan mijn systeem of hebben jullie er ook mee te maken?
    harry

Release, the best you can do...

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Hier geen probleem.

ben

Schotc's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Gaat bij mij ook prima

Schotc

Shooter
    Multi Format
    Harry,

Het openen van de site gaat altijd traag bij mij. Als je er eenmaal 'in zit' dan gaat het redelijk vlot. Enkele dagen geleden kreeg bij het openen van de homepage een andere pagina voorgeschoteld dan van APUG. Geen idee hoe dat kwam.

Mvg
    jop

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Klopt, traag. Hij is er ook een paar keer uitgeklapt en waarschijnlijk niet betaald, want rond de jaarwisseling stond er "This account has been suspended, please contact the billing/support department as soon as possible." Er is dus wat aan het handje.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Nou... prima is wel een beetje veel gezegd. Het loopt en en loopt nog geregeld vast. Heb ik een quick reply klaar staan voor posting dan hangt de hele zaak weer. Vanmorgen nog weer overkomen. Alleen de browser volledig sluiten en opnieuw starten brengt weer leven in de brouwerij. Hopelijk is dit van korte duur. Overigens is de timestamp ook niet in orde??
    harry

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Merlin
    Klopt, traag. Hij is er ook een paar keer uitgeklapt en waarschijnlijk niet betaald, want rond de jaarwisseling stond er "This account has been suspended, please contact the billing/support department as soon as possible." Er is dus wat aan het handje.
    Dat klopt. De server-aanbieder beviel niet. Dus heeft Sean de hele site verhuist naar een nieuwe server. Vandaar het beeindigde abonnement bericht.

De onderbreking heeft een kleine dag geduurd. Sindsdien draait alles weer prima.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    In de afgelopen periode heb ik maar een klein aantal keren apug 'gecontroleerd', en daarvan had ik 2 keer moeilijkheden, 1x van 'account suspended etc...' en 1x dat ik zelfs niet kon 'pingen' - dus totaal geen reactie (maar dat duurde maar even)
    En ik krijg hier juist zo een herinnering om de subscription te vernieuwen... blijkbaar is die al het dubbel tegenover vorig jaar.... ik gebruik niet echt die mogelijkheden (welke zijn dit trouwens allemaal) dus begin ik toch te twijfelen! Ik verwacht dan op zijn minst toch een goede uptime
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by hka
    Om gek van te worden de APUG-site is momenteel of niet bereikbaar of ontzettend traag of loopt continu vast. Ligt dat nou aan mijn systeem of hebben jullie er ook mee te maken?
    Hé, hé, eindelijk loopt het vanaf vanmorgen weer lekker vlot. Kennelijk was er toch meer aan de hand dan alleen van server wisselen. Laten we hopen dat 't nu zo blijft.
    harry

Shooter
    35mm
    Het openen van de site gaat vreselijk traag, daardoor is er wat aantrekkelijkheid af. Zou dat aan Apug liggen of mijn toestel?

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin