Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,338   Posts: 1,537,689   Online: 910

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 40 of 40
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik heb hier in la douce France een groepje grootformaat fotografen gevonden (geen enkele digitale achterwand). En ik heb met een andere analoog-fan een openbare groepsdoka opgericht die meer succes heeft dan we verwacht hadden. Soms moet je de stoute schoenen aantrekken en zelf iets opzetten.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

dr. ego's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    wat ik eigenlijk gewoon zoek is een fotoclub die een doka heeft of leden die een doka hebben zodat ik kan leren om in een doka te werken.
    nou heb ik al een fotoclub gevonden: http://afvkontrast.nl/
    hiervan zouden er nog enkele leden analoog werken, dus ik denk dat ik daar maar eens een emailtje naar toe ga sturen.

over een maand begin ik met een nieuwe opleiding op het koning willem 1 college, waar ze ook een opleiding voor fotografie hebben. mischien kan ik daar terecht dan.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    En anders ben je bij mij altijd welkom tijdens je vakanties
    Wilbert
    Cours photo en Auvergne

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Wat ik even wilde vragen,nu we het er toch over hebben,zijn er-in de omgeving van Oegstgeest-misschien analoge fotograven,die een groep willen vormen,de grootte is niet belangrijk,je hebt 2-3 personen,en je hebt een groep,het belangrijkste is,dat het analoog is.

Ik weet heus wel clubs in de nabije omtrek,maar dat is voor (bijna)100% digitaal.

Dus als er liefhebbers zijn,dan hoor ik de reaktie,s wel.

Ruud.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Foto graven waarschijnlijk niet. Fotografen misschien wel.
    Wilbert
    Cours photo en Auvergne

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    hehehe,o,wat scherp.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Daan,ook ik ben de enigste analoog,tegenover 24 digitale.
    Wat me het meest stoord,dat men zwart-wit en dia,s door het slijk te halen,ouderwets,stoffig,oubollig,en dat ze blij waren dat ze de dokazooi de deur uit konden doen,en nog veel meer.
    Terwijl dat juist in meer of mindere mate het begin is geweest van de fotografie.
    Ja,we hebben zelfs een handteerder van het digitale geweld,die haar camera op automatisch zet,en vervolgens de ontspanknop ingedrukt houd,en dan later een foto ertussenuit halen die nog een beetje goed is,nou ja,zo kan het ook.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Nou,richting het westen van het land zou ook wel leuk zijn,voor zover ik het heb begrepen is het voornamelijk in het zuiden van het land,of in belgie,das toch wel een tikkie te ver.

Shooter
    35mm
    Het lijkt erop dat de meesten die hier reageerden behoefte hebben aan een clubje van gelijkgezinden bij hen in de buurt.

Zoals iemand al opmerkte is het verrassend dat de fotobond geen initiatief ontplooid. Zou het mogelijk zijn dat via deze site belangstellende inzicht geven in waar ze wonen? Daarna kunnen we bezien waar zich clusters zouden kunnen vormen.

groet
    klaas

mhulsman's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Quote Originally Posted by klaas12 View Post
    Zou het mogelijk zijn dat via deze site belangstellende inzicht geven in waar ze wonen? Daarna kunnen we bezien waar zich clusters zouden kunnen vormen.

groet
    klaas
    Als je je woonplaats invult in je profiel, dan weet je waar mensen in jouw omgeving wonen.
    --Mike

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin