Discussions: 41,192 | Messages: 553,237 | Members: 27,174 | Online: 250 | Chatroom: 1
User Name:  Password:

"That is called grain. It is supposed to be there." -Flotsam

Forum Search:   Advanced   RSS MOBILE
Go Back   APUG > APUG Nederlandse Forums > APUG.ORG Dutch > Feedback en discussie > Over dit forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-24-2008, 05:39 AM   #1 (permalink)

Robbedoes's Avatar

Default Over dit forum

Wat volgens mij ontbreekt op dit forum is een informatiepagina over het forum zelf. Op een dergelijke pagina zouden nieuwe bezoeker informatie kunnen vinden over het doel van het forum, over wie de moderator is, over hou ze mee kunnen doen enzovoort.
Robbedoes is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-24-2008, 05:52 AM   #2 (permalink)

Breunes's Avatar

'Forum Rules' en via home Moderation team, Using Apug, etc

Ben
Old 02-24-2008, 07:05 AM   #3 (permalink)

Robbedoes's Avatar

Quote:
Originally Posted by Breunes View Post
'Forum Rules' en via home Moderation team, Using Apug, etc

Ben
Akkoord, in het Engels en over APUG in zijn algemeenheid. Wat ik eigenlijk bedoel is over het Nederlands/Vlaamstalige forum.
Robbedoes is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-24-2008, 02:46 PM   #4 (permalink)

Merlin's Avatar

Dit is de Mod

"Ik ben de ideale man:
Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
ik ben gevoelig, net als mijn platen,
ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
Merlin is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-24-2008, 03:05 PM   #5 (permalink)

Marco B's Avatar

Ik denk dat je wel gelijk hebt op dit vlak, wat meer introductie kan geen kwaad, aangezien APUG nogal groot is. Misschien iets om op te nemen met de moderator van het Nederlandse deel, en evt. Sean.

Gisteren nog iemand gesproken die ik ook op APUG had gewezen. Hij had wel even gekeken, maar vond het wat complex. Dat is het in het begin ook, ik keek ook mijn ogen uit bij vooral die enorme aantal sub-forums in het engelstalige gedeelte. Inmiddels kan ik mijn weg overal vinden, en vind het geen probleem meer. Dat er zoveel te ontdekken is, vind ik nu juist prachtig, maar het kan "beginners" wel even afschrikken, alhoewel de meesten die het de tijd geven, wel blijven hangen dacht ik zo...

Marco
Marco B is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)

Old 03-03-2008, 12:37 PM   #6 (permalink)

argentic's Avatar

Hallo Robbedoes,

Goed idee. Momenteel ben ik erg druk met verhuizen, verbouwen, en het installeren van een educatieve doka. Dus van mijn kant zal het even moeten wachten. Maar als iemand een voorzetje wil doen . . .
argentic is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-03-2008, 04:49 PM   #7 (permalink)

Robbedoes's Avatar

Hoi Wilbert,

Een introductietekst is natuurlijk goed te schrijven met al die enthousiastelingen op dit forum. Ik zal morgen een voorzetje geven onder een nieuwe thread. Succes met al je bezigheden!!
Old 03-03-2008, 04:56 PM   #8 (permalink)

keithwms's Avatar

Blog Entries: 3

Ja, goed idee.

My APUG Portfolio
keithwilliamsphoto.net
keithwms is online now   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-05-2008, 09:23 AM   #9 (permalink)

Robbedoes's Avatar

Ok hier gaat 'ie dan.

Welkom bij het Nederlandstalige forum op APUG.
Op dit forum vind je informatie over zeer uiteenlopende onderwerpen aangaande analoge fotografie.
Je kunt je aanmelden op dit forum en daarna zelf een bijdrage leveren of vragen stellen. Als je een klein bedrag over hebt voor een abonnement krijg je daarvoor niet alleen wat meer mogelijkheden, zoals een eigen ruimte voor een portfolio, maar ondersteun je ook het onderhoud van dit forum.
Old 03-05-2008, 11:04 AM   #10 (permalink)

Merlin's Avatar

Wellicht een vermelding er bij van de mod.

"Ik ben de ideale man:
Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
ik ben gevoelig, net als mijn platen,
ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
Merlin is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Reply

Thread Tools
Display Modes

APUG.ORG Block Ads. (APUG Subscribers have the option of closing this block)

Contact Us - Advertise on APUG - Archive - Top - Site Terms - Forum Rules  

All times are GMT -5. The time now is 10:22 PM.

All Content Copyright © 2002-2007 Photocentric Ltd.   Search Engine Optimization by vBSEO APUG.ORG is a division of Photocentric Ltd.
This site is best viewed with a resolution of 1280x1024 (or higher), we recommend using