Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,901   Posts: 1,584,443   Online: 943

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 37

Shooter
    Multi Format
    Heren

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een Dutch review photo's group aangemaakt in groups.
    Wie interesse heeft kan daar zijn bijdrage kwijt kunne we eens zien of een en ander zin heeft in plaats van discussiëren hoe we het moeten doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mij zelf nog even op zoek moet naar een goede foto om erin te zetten maar een PC staat hier op zwart dus ik heb even andere uitdagingen.

Shooter
    Multi Format
    Allez dan maar... ik heb de aanzet gegeven in de Dutch review photo's group.

G

hka
    hka is online now
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Succes gewenst met dit mooie initiatief...
    harry

Release, the best you can do...

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    en van hieruit ook een aanzetje gegeven...
    :-)

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Succes.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by argentic View Post
    Succes.
    Lees ik hier tussen de regels (alhoewel, er is er maar 1) "Heel veel emotionele intelligentie toegewenst!" .... ? Lol

Philippe-Georges's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Beste Fred,

Zoals het zich aankondigt, wordt het een nauwkeurig afwegen van de dosis intelligentie in verhouding tot emotie (of omgekeerd), zoals met de meeste dingen des levens overigens. Maar dit is natuurlijk een zeer persoonlijke mening.
    En ja, ook ik wens ze veel succes (lees moed)!

't Ga jullie goed,

Philippe

P.S. Mooi werk doe je met die Rolleiflex!
    "...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
    (freely translated quote by Guido Gezelle)

PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by fred View Post
    Lees ik hier tussen de regels (alhoewel, er is er maar 1) "Heel veel emotionele intelligentie toegewenst!" .... ? Lol
    Misschien wel Het is altijd een afweging of je mensen op hun berichten aanspreekt. Ik heb me daarin altijd uiterst terughoudend opgesteld. Maar soms moet je wel. En dan krijg je gegarandeerd ontevreden gezichten. Bovendien moet je dubbel oppassen wat je zelf publiceert. Ook dat is niet altijd simpel.

Dus succes gewenst aan wie zo'n nieuwe groep start
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by clogz View Post
    Beschrijven wat je mooi vindt is makkelijk....in het waarom zit het probleem.
    Hans
    Hier wordt in een zin het probleem samengevat. Je kunt eenvoudig aangeven wat je mooi vindt. Maar je hebt de originele druk nodig om je daar zinnig over uit te laten. Op een kroegmeeting is dat mogelijk.
    Maar dan komt de hamvraag: 'Waarom vondt je iets mooi, afschuwelijk of weet ik wat'. Een bewustwording van je gevoelens. En, in bepaalde gevallen spelen emoties een rol.
    Bij deze bewustwording spelen de gevoelens zelf de hoofdrol, maar als je deze gevoelens wil omzetten in (fotografische) beelden komt een inzicht in de relatie tussen gevoel en beelden goed van pas. Ja, het is zelfs noodzakelijk om een dergelijk inzicht te hebben. Zo heeft Henri Alekan de relatie tussen de aard van het licht en de gevoelens, in zijn boek ' Des lumieres et des ombres' voor fotografie/film aangegeven.
    Dat er een cultuurafhankelijkheid is in gevoelens kan haast niet anders. Als een mediterrane zon de hele dag op je hoofd schijnt, gedraag je je anders dan bii een zonnetje boven de poolcirkel.

Jed

Shooter
    Multi Format
    Ik doe het maar even in deze thread. Volgens mij is het nog steeds niet moegelijk namelijkom een melding uit de social group te krijgen. Dus voor wie al enige tijd er niets is geweest er staan een paar foto's bij.

Echter veel van de gene die zich hebben aangemeld hebben nog niets laten zien, is hier verandering in aan te brengen?

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin