Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,933   Posts: 1,585,512   Online: 853

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: Diafotografie

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Argus,ik ben eens gaan informeren wat 4x5" kost,Fuyi geloof ik,een pakje van 10 velletjes vlakfilm ruim 30 euri,ik schrok me rot,is dit zo ongeveer de prijs.

Shooter
    4x5 Format
    Als je wat rond zoekt kun je wel een doosje fuji provia100 kopen voor pakweg 24 euri. Wel iets minder maar nog steeds iets om over na te denken. Maar als ik met TC bezig ben dan neem ik veel minder opnames dan met midden formaat. Daarmee is 1 uur fotograferen voor mij nagenoeg even duur.

Shooter
    35mm

Ook ik vind het forum wat je voorstelde beslist prima.

Beste Roland. Als nieuw lid van dit Forum,ontdekte ik net je voorstel.
    Mijn naam is Anton Doove en doe graag mee aan je voorstel,want ik heb ook een aardige collectie kleurendia`s opgebouwd met mijn Minolta XG-M.

Je kunt de resultaten zien op mijn Web-Log:http://antond1939.web-log.nl

Mijn dia`s zie je dan verwerkt in Powerpoint-Presentaties en SlideShows.
    Die SlideShows maakt ik met het gratis programma PhotoStory3 van MS,waaraan ik muziek heb toegevoegd. Het lijken net videofilms.

In 2009 hoop ik weer met mijn fiets er op uit te kunnen en onderweg mijn
    camera te kunnen gebruiken voor leuke shots. Bijpassende muziek komt later.

Hopelijk kun je wat met dit bericht van mij en ik wens je Fijne Kerstdagen met
    een gezond Fotografisch 2009. Vriendelijke groeten van Anton Doove.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin