Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,946   Posts: 1,585,854   Online: 1066

Results 1 to 2 of 2
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49

ilford mg art 300 papier

gisteravond een eerste druk gemaakt met dit papier op 30x40 middels adox ontwikkelaar (poeder)

Ik ben best wel onder de indruk van de kwaliteit/look van het oppervlak.
    (Net zoals het kentmere document art voorheen.)
    Enige nadeel is dat het papier blijft drijven, maar ik was toch al van plan een washer te bouwen...

Goedkoop is het niet, maar voor een expositie kwaliteit druk is het een heel mooi papier is mijn beleving.

Robert Hall's Avatar
    Shooter
    ULarge Format
    Images
    28
    Ik heb het afdrukken op het lang genoeg om te vinden dat mijn klanten, die koop mijn prints, het aanzienlijk perfer over de typische glossy papier.

Ik op de warmtone rc papier dan overeenkomen met het op de ART. Er is niet een enorme besparing met deze methode, maar het helpt.

Het papier tonen vooral goed in Kodak Polytoner
    Robert Hall
    www.RobertHall.com
    www.RobertHall.com/mobile
    Apug Portfolio
    Facebook Profile

Technology is not a panacea. It alone will not move your art forward. Only through developing your own aesthetic - free from the tools that create it - can you find new dimension to your work.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin