Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,963   Posts: 1,523,268   Online: 1024

Results 1 to 9 of 9

Thread: Colorvir

Shooter
    35mm

Colorvir

Hallo,

Wie weet waar je in nederland nog Corlorvir (chemische baden om zwart-wit foto's in te kleuren) kunt krijgen? Ik gebruikte het destijds in de jaren 80 en wil het weer oppakken. Dank alvast.

groet, Baselice

Shooter
    Multi Format
    Colorvir (Agfa) wordt al enkele jaren niet meer gemaakt.

De keuze is tegenwoordig beperkt tot sepia/blauw of selenium toner. In Ravenstein zit nog een fotobedrijf wat in analoge foto- en doka materialen doet.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Baselice
    Colorvir wordt inderdaad niet meer gemaakt , ik heb wel geluk gehad en van mijn vaste leverancier die zijn zolder heeft opgerommeld , had nog een volledige verpakking staan.
    heb maar een probleem , de vollige nederlandse vertaling , die zou ik nog ergens willen vinden.
    Ludo.

Shooter
    Multi Format
    Ludo,
    Nog alle (NL)documentatie teruggevonden met eigen aantekeningen en nog enkele flesjes.
    Frank

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    ik heb ook nog colorvir staan. 2 jaar geleden gekocht van iemand om er eens mee te experimenteren.
    Je kan het evt. overnemen indien je interesse hebt. zit volgens mij ook docu bij. ik hoor het wel.

Shooter
    35mm
    @ ketknarf,

bedankt om de hele handleiding in te scannen en door te sturen, je hebt me er een groot plezier mee gedaan!!!

Tom

Shooter
    35mm
    Dag Ludo,

Wil je hiermee zeggen dat je het wilt verkopen, ik heb het boekje in het nederlands nog wel.
    Zoja, doe je het voor een schappelijke prijs weg. Alvast hartelijk dank voor je reactie.

groet, Baselice

Shooter
    35mm
    Hallo,

En hoeveel vraag je hiervoor?

groet, Baselice

Shooter
    35mm
    Geldt die aanbod nog steeds dat je de colorvor wilt verkopen, ik wil het heel graag hebben, het is nergens meer te krijgen, helaas. Kun je a.u.b. contact met mij opnemen, mijn emailadres is dumatubun@kpnmail.nl hoop iets van je te horen.

groet en dank Baselice

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin