Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,765   Posts: 1,516,375   Online: 1024

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Shooter
    Large Format
    Sinds Tmax 100 zo'n UV block heeft gebruik ik het niet meer, want ik gebruik 4x5 (ook) en ook 5x7 voor conatctafdrukken.

Ik heb Bergger geprobeerd maar vind het veel te zacht en laat zich niet met pushen verbeteren, voor cyano is het bruikbaar, voor palladium niet. Dus ben ik naar Ilford Fp4 en HP5 gegaan, die gemiddeld van prijs zijn en ook veel beter te pushen en pullen zijn

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    helaas verkoopt http://www.photowarehouse.biz/index.html niet naar europa ivm xray scan problemen.... :-(

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan
    waar haal jij deze film?
    Ik koop mijn Ilford vlakfilms gewoon bij mijn fotoboer (in Meppel, Drenthe). Ik ben zijn enige vaste klant voor dit produkt.

We hebben de afspraak dat hij 25 of 50 pakjes bestelt, die hij in de koelkast bewaart. Hij geeft me een aantrekkelijke prijs, en ik geef hem de garantie dat ik ze stukje bij beetje allemaal van hem afneem. Een kwestie van wederzijds vertrouwen.

Bovendien kan hij een professioneel assortiment tonen, en maak ik reclame voor zijn uitmuntende service.
    Last edited by argentic; 08-10-2007 at 02:43 PM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin