Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,296   Posts: 1,535,723   Online: 867

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 28

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka
    Ik heb dan ook de indruk dat het bedoelde artikel in dit geval je wel goed uitkwam en dus even minder selectief of kritisch was over de inhoudelijke juistheid. Daar wringt de schoen nou net...
    Harry,
    Ik ben blij dat het niet op de persoon wordt gespeeld, dank. Maar hoe bedoel je dat ik minder selectief of kritisch ben, de juistheid zoals Foto-
    markt die schrijft kan ik waarschijnlijk niet betwisten, immers dat is mijn
    taak niet. Ik lees ook maar wat een ieder van ons mogelijk zou kunnen lezen. Verder moet ik zeggen dat het voor mij als importeur een gewoon
    bericht is, waar van ik dacht dat jullie dat moesten weten. Maar goed als ik de volgende keer dat soort berichten tegenkom, kan ik overwegen het niet
    te doen. Maar maak je over mij geen zorgen, met de verkoop en de leve-
    rantie's gaat het crescendo.

groeten en doe wat je moet doen,

René

Ik ben trouwens wel van plan om een komende Apug bijeenkomst te spon-
    soren met materiaal, alleen voor diegene natuurlijk die echt geinteresseerd
    zijn (grapje)
    Last edited by argentic; 07-14-2005 at 03:58 PM. Click to view previous post history.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by bariet58
    zijn (grapje)
    LOL!

G

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    ROVO? waar ben je? ROVO-O-OOOO-OOOOOO? :rolleyes:

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    zijn (grapje)
    Kun je ipv daarvan geen reisje naar Canada sponsoren (mei 2006 bv). Ik beloof dan plechtig alleen nog maar met Kentmere te werken.

PS.
    Nu we toch bezig zijn:
    Kun je aan Kentmere eens vragen of ze kentona ook in G3 willen maken ?
    thx
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Multi Format
    Marc,

misschien zie ik je ginder. We gaan in die periode ook naar Canada, maar dan wel Vancouver Island (bij de familie). Ik vraag eens na wat een retourtje voor de conferentie kost :-)

G

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    wordt het geen tijd dat alle analogisten ipv tegen elkaar te werken met elkaar moeten werken aan de toekomst...

Shooter
    Medium Format
    ROVO? waar ben je? ROVO-O-OOOO-OOOOOO?
    De kwantiteit die met Kodak (z/w) fotopapieren in de Benelux werd omgezet is verwaarloosbaar klein. Maar goed, het is een consequente voortzetting van het Kodak beleid. Afbouwen van de analoge produkten.
    T.P. , fotopapieren, nog wat meer speciale films eruit (HIE ??), chemie (??)

HIE mag wat mij betreft snel verdwijnen, wordt de introductie van de nieuwe I.R. 820-400 iets gemakkelijker. Inderdaad een nieuwe iso 400 infra rood film. Komende maand leverbaar.

Daarnaast heeft Heiland de productie van het Versamask systeem overgenomen (universeel vergrotingsbord systeem) ook voor barietpapier met de aquareltape methode (extra brede maskers) en de introductie van een split grade systeem met een "koudlicht" LED systeem.

Hoe het met Agfa verder afloopt is pure speculatie. Op 1 augustus zal er meer bekend zijn in welke vorm en met welke producten Agfa Photo verder kan (of niet).

Groetjes,

Robert
    Last edited by Fotohuis; 07-14-2005 at 03:14 PM. Click to view previous post history.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Harry,
    Maar maak je over mij geen zorgen, met de verkoop en de leve-
    rantie's gaat het cresendo.
    Rene, zorgen om jou maken zal ik niet doen maar ik wens je van harte (gemeend) zelfs heel veel succes toe met de promotie van Kentmere en de andere analoge spullen die je vertegenwoordigt want daar is niets mis mee en wij juichen het juist toe dat er bedrijven zijn die samen met ons tegen de digitale pixel diarree (dpd) stroom in zwemmen.

Ik ben trouwens wel van plan om een komende Apug bijeenkomst te sponsoren met materiaal, alleen voor diegene natuurlijk die echt geinteresseerd zijn (grapje)
    Dan kom je er weer goedkoop vanaf (geintje)
    harry

Release, the best you can do...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan
    wordt het geen tijd dat alle analogisten ipv tegen elkaar te werken met elkaar moeten werken aan de toekomst...
    100 % mee eens !!!

Maar ja, Hollanders moeten nou eenmaal wat te mekkeren hebben. Chassez le naturel et il revient au galop. (vrij vertaald: Zit in de aard van het beestje.) Ik moet bekennen dat ik me er zelf af en toe ook schuldig aan maak.

gelukkig zitten er nogal wat Belgen in dit forum. Dat trekt het discussieniveau een stuk omhoog.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic
    gelukkig zitten er nogal wat Belgen in dit forum. Dat trekt het discussieniveau een stuk omhoog.
    het sarcasme druipt er weer eens af

G

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin