Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,553   Posts: 1,544,930   Online: 835

Results 1 to 8 of 8
    Danny Kalkhoven's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Beroemd Oriental seagull weer te koop?

Een vraag over beroemd papier:

Ik werk al jaren op Ilford (multigrade) en soms Agfa. Sinds kort de stap naar bariet gemaakt en dat is toch net even wat mooier op een of andere manier.
    In oude boeken en tijdschriften lees je vaak over oriental seagull, als een legendarisch goed barietpapier...
    Nu heb ik via speurwerk op internet (mooie vinding dat www) ontdekt, dat er een duits postorder bedrijf is, dat Oriental (ook bariet) levert in een variabel contrast type. Een mailtje naar de producent in USA levert geen respons, dus maar hier gevraagd: kent iemand het? Heeft al iemand ervaring met dit papier?
    Ik zo graag wat meer weten voor ik de stap waag naar een pak papier bestellen via internet (en dat pas als m'n huidige voorraad op is...)

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Surf eens naar www.mahn.net, daar kan men je zeker verder helpen.
    of stuur eens een mailtje naar Frans Jordens, importeur Benelux
    f.jordens@skynet.be
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    35mm
    Ik heb oriental seagull papier bij www.monochrom.com in Duitsland besteld (paar maanden geleden). Het staat nog steeds op hun website vermeld. De service was prima in orde.

Shooter
    ULarge Format
    Quote Originally Posted by Walter
    Ik heb oriental seagull papier bij www.monochrom.com in Duitsland besteld (paar maanden geleden). Het staat nog steeds op hun website vermeld. De service was prima in orde.
    Ik ben wel nieuwsgierig naar je ervaringen met dit papier. Kun je er iets over vertellen?

Huub

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2