Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,761   Posts: 1,516,100   Online: 884

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 11 to 20 of 54

Thread: Slecht nieuws

jelke's Avatar
    het vorengenoemde bericht van hanfo kan ik bevestigen omdat ik er ook een telefoontje aan gewaagd heb en het zelfde verhaal te horen heb gekregen, het is een beetje onverstandig om direct geruchten (van een lokale fotoboer) als waarheid de wereld in te sturen

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by jelke
    ...het is een beetje onverstandig om direct geruchten (van een lokale fotoboer) als waarheid de wereld in te sturen
    Nou ja, aan de andere kant weten we nu beter hoe de vork in de steel zit... dat is mooi meegenomen toch?

P.S. RoVo had mij overigens ook dit verhaal al verteld.

Shooter
    Large Format
    jongens, dit mag toch geen verassing zijn? Dit staat al bijna 5 jaar op hun website, tot 2005 is de continuiteit gewaarborgd, daarna spelen er zaken als de eigenaar die met pesioen gaat, millieu eisen en de digitale wereld.

Dat ze doorgaan tot 2006 is mooi meegenomen en er zijn geruchten dat de productie in het oude oostblok door zal gaan. Sterker nog, dat ze doorgaan is een teken dat de chemie markt nog altijd interresant genoeg is en bij lange na nog niet dood

Dus voorlopig niet ongerust worden, die lokale fotoboeren willen je alleen maar dolgraag een digi in de maag spitsen ;-)
    in the fairy tale of photography the magic box insures veracity (waarheidsgetrouwheid) and banishes error, compensates for inexperience and rewards ignorance
    Susan Sontag...on photography (1977)

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het blijkt dus geen gerucht te zijn. Geruststelling is dat het voorlopig nog een jaar duurt voordat een en ander definitief zou zijn. Wellicht dat er dan ook meer bekend is of er een basis is om verder te gaan. Als een dergelijke fabriek aan alle milieueisen dient te voldoen denk ik dat het een zware financiële dobber wordt om dat te realiseren. Voor iemand die aan de vooravond van zijn pensioen staat is dat vast geen optie.
    harry

Release, the best you can do...

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by reinierv
    jongens, dit mag toch geen verassing zijn? Dit staat al bijna 5 jaar op hun website, tot 2005 is de continuiteit gewaarborgd, daarna spelen er zaken als de eigenaar die met pesioen gaat, millieu eisen en de digitale wereld.
    ...
    Een ver-assing wel Reinier,
    what's in a name, lol
    een verrassing niet...:-)

Hier eigenlijk bijzonder weinig Amaloco gebruikt.
    De marketing naar Vlaanderen toe is 'hier' nooit helemaal doorgedrongen .

mvrgr
    Fred

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by hka
    Het blijkt dus geen gerucht te zijn. Geruststelling is dat het voorlopig nog een jaar duurt voordat een en ander definitief zou zijn.
    Wel een door jouw verspreid gerucht, je laat dit Forum weten dat het gedaan is met Amaloco!
    Indien je de informatie op de website had gelezen of hetgeen wat ik eerder in dit topic heb geschreven is niets zeker wat Amaloco betreft. Het is mogelijk dat het bedrijf niet wordt voortgezet maar evengoed mogeljk dat dat wel zo is.
    Verfieer je bronnen voordat je paniek zaait!

Shooter
    Multi Format
    Wil ik snel even zeggen dat Ilford er na Kerstmis mee stopt?

En Kentmere?

En Fotohuis Rovo ook al.

Nee dus :-)

Ik kan wel snappen dat het al dan niet bekomen van een milieuvergunning de vestigingsplaats van een bedrijf in gevaar brengt. Hopelijk wordt er op een andere plaats mee doorgegaan. Is dat het ex-oostblok, des te beter, dan zijn het tenminste geen dure Amerikaanse produkten. :-D

G

Schotc's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by Hanfo
    Wel een door jouw verspreid gerucht, je laat dit Forum weten dat het gedaan is met Amaloco!
    Indien je de informatie op de website had gelezen of hetgeen wat ik eerder in dit topic heb geschreven is niets zeker wat Amaloco betreft. Het is mogelijk dat het bedrijf niet wordt voortgezet maar evengoed mogeljk dat dat wel zo is.
    Verfieer je bronnen voordat je paniek zaait!
    Slecht nieuws is in mijn ogen wat anders dan paniek zaaien.
    En dit nieuws heeft er in ieder geval voor gezorgd dat er wat mensen actie hebben ondernomen om wat informatie over deze kwestie in te winnen.
    Dit soort informatie heeft mij er toe overgehaald om me bij dit forum aan te sluiten, kom hier op het platte land niet al te veel mensen tegen, die de zelfde passie voor fotografie delen als ik. Ben dus blij met alle informatie, al pakt die op het eerste gezicht wat negatief uit

jelke's Avatar
    beter is om eerst informatie in te winnen voordat je "geruchten" op het forum gaat plaatsen, nu echter eens goed nieuws

RODINAL weiter lieferbar..............

http://www.fotoimpex.de/forum/index.php?showtopic=858

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by jelke
    beter is om eerst informatie in te winnen voordat je "geruchten" op het forum gaat plaatsen, nu echter eens goed nieuws

RODINAL weiter lieferbar..............

http://www.fotoimpex.de/forum/index.php?showtopic=858

Dat hoor ik nu eens graag zie, maar niet dat ze 30% duurder wordt.

G

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin