Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,836   Posts: 1,582,414   Online: 860

Page 6 of 6 FirstFirst 123456
Results 51 to 54 of 54

Thread: Slecht nieuws

Shooter
    35mm

Amaloco redden

Ik moet even denken aan de reddings actie van Roco.
    De treintjes fabriekant dreigde failliet te gaan. Toen hebben importeurs een reddings actie opgezet: een speciale edite van een wagon. Velen hebben hieraan meegedaan en ROCO was gered.
    Als we nu een met z'n allen bij wijze van reddings actie een fles X89 fixeer kopen.
    Goed spul, universeer inzetbaar, voor weinig geld.
    Goed Idee ?

Gr. Jan

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Misschien, maar ik vrees ervoor.
    Volgens mij liggen de winstpercentages op fixeer niet echt hoog.... en wij gaan echt het verschil niet maken. Zowiezo moeten veel bedrijven herstructureren, en de markt voor analoge fotografie is natuurlijk aan het veranderen. Maar dat is min of meer een economisch, natuurlijk proces.... daar kan je proberen tussenkomen, maar dat is dan toch maar een pleister op een open wonde.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by hka
    Mails sturen is één maar levert geen omzet op wel veel werk. We moeten de producten van hem kopen, die zijn goed zoniet van uitstekende kwaliteit.
    klopt.
    daarom ben ik ook een amaloco gebruiker afgelopen 10 jaar.

ik denk dat er ook nog een export markt is voor amaloco. Zover ik weet is er bv in de usa niets over bekend.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan
    ik denk dat er ook nog een export markt is voor amaloco. Zover ik weet is er bv in de usa niets over bekend.
    De investeringen daarvoor zijn veel te groot. Water verplaatsen met een beetje chemie zou niet concurrend zijn t.o.v. de andere spelers op de markt aldaar. Beter zou het geweest zijn om eerst eens een goede Europese export en daaraan verbonden naamsbekendheid op te bouwen. Ik denk dat gezien de situatie en omstandigheden waarin het verkeerd (lees de bovenstaande threads) daar niet meer de ambities liggen...
    Overigens ben ik zelf ook nog steeds enthousiast gebruiker van Amaloco chemie voor zowel kleur neg.- als positiefmateriaal en diverse specialties zoals de seleen en andere toners...
    harry

Release, the best you can do...

Page 6 of 6 FirstFirst 123456

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin