Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,707   Posts: 1,482,875   Online: 983

Results 1 to 6 of 6
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

ID-11 weer in 1 Liter verpakking leverbaar

Eindelijk is de ID-11 weer in 1 liter verpakking leverbaar. De grote (5L) verpakking was maar behelpen. Veel opslag en de laatste liter meestal uit voorzorgsoverwegingen al weggooiend ben ik weer helemaal happy met dit nieuws. Zet liever 5 keer 'n 1 liter aan en deze dan verdelen in 4 flesjes van 250 cc. Had al maatregelen getroffen om het van scratch zelf weer te gaan brouwen maar dat is voorlopig weer even overbodig. Ben benieuwd of de receptuur en dus de ontwikkeltijden kloppen met mijn waarden van de ID-11 voor de management buy-out. Word ongetwijfeld vervolgd...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Medium Format
    Ik heb bij Foto Prisma in Utrecht ook weer ruim voldoende voorraad Ilford Microphen 1L kunnen kopen. Ik dacht er ook ID-11 en Perceptol te zien. Gradatiepapier Ilford Ilfospeed kunnen ze niet meer leveren.

Ton H.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by hka
    Eindelijk is de ID-11 weer in 1 liter verpakking leverbaar. De grote (5L) verpakking was maar behelpen. Veel opslag en de laatste liter meestal uit voorzorgsoverwegingen al weggooiend ben ik weer helemaal happy met dit nieuws. Zet liever 5 keer 'n 1 liter aan en deze dan verdelen in 4 flesjes van 250 cc. Had al maatregelen getroffen om het van scratch zelf weer te gaan brouwen maar dat is voorlopig weer even overbodig. Ben benieuwd of de receptuur en dus de ontwikkeltijden kloppen met mijn waarden van de ID-11 voor de management buy-out. Word ongetwijfeld vervolgd...
    ID-11 in 10 liter is zelfs geen probleem Harry.
    Zeker niet als je met 120 formaat werkt.
    Dan heb je in een 1+1 werkwijze, 250ml nodig per film.

5 liter is dan 20 filmen
    10 liter 40 filmen of 480 opnames...

Houdbaarheid is méér dan 6 maanden.

En het kost een fractie van de 1 liter verpakking.

Hier blijft het minstens de 5 liter verpakking

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Fred,
    heb toevallig vandaag een order geplaatst voor de 5 liter verpakkingen. Moest eerdt de benodigde 1 liter flessen op de kop tikken en dat is gelukt. Ben het inderdaad met je eens dat de 5 liter verpakking aanmerkelijk voordeliger is. Zelfs als zou je het niet volledig verbruiken. Je ziet de eerste voornemens voor 2006 zijn er.

Overigens wens ik allen die de natte doka nog in hun hart sluiten een warm, gezond en mooi 2006 toe.
    harry

Release, the best you can do...

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Allez, Allez we hebben een Nederlander kunnen overtuigen om zuiniger te wezen, de omgekeerde wereld...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Nu nog wachten op Bromophen (= Dektol).
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin